• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    23.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3266317
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 09.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Avdelingssykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Dønski omsorgsbolig har 81 leiligheter, og vi tilbyr hjemmesykepleie og hjemmehjelp etter vedtak til våre beboere. Vi søker nå en engasjert, fleksibel og tydelig avdelingsleder for våre dyktige medarbeidere.  Hos oss er arbeidsdagen travel, variert og spennende, vi har god fagdekning og fokus på å gi tjenester av høy kvalitet. 

Omsorgsboligen ligger sentralt til på Dønski med kort vei til offentlig kommunikasjon. Vi har også gode parkeringsmuligheter.

Ta gjerne kontakt med tjenesteleder for en uformell samtale! 

Arbeidsoppgaver
  • Personal- og budsjettansvar for avdelingen
  • Utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
  • Planlegge turnus
  • Påse at ansatte har nødvendig kompetanse
  • Ansvar for den faglig kvaliteten i tjenesten
  • Være en del av Dønskis ledergruppe som har helhetlig ansvar for tjenestestedet
  •     Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt
Kvalifikasjoner
  •    Autorisasjon som sykepleier, HPR-nr. registreres i CV
  •    Ønskelig med lederutdanning
  •    Relevant erfaring kan kompensere for krav til lederutdanning
  •    Solid erfaring fra aktuelt fagfelt er nødvendig
  •    Må kjenne lovverk for tjenesteområdet
  •    God digital forståelse og erfaren IT-bruker
  •    Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
Personlige egenskaper
  •    Gode kommunikasjonsferdigheter
  •    Strukturerer og planlegger arbeidet godt
  •    Evne til å involvere og inspirere
  •    Har gode samarbeidsevner og er opptatt av å få til ting sammen med andre
  •    Har fokus på resultater og gjennomfører målene som er satt
  •    Humor og godt humør 
Vi tilbyr
  •    Et kompetent fagmiljø som er preget av humor, arbeidsglede og støttende kolleger
  •    Internundervisning
  •    Etisk refleksjon på arbeidsplassen 
  •    Lederopplæringsprogram i kommunen
  •    Kompetanseutviklingsstipend
  •    Offentlig pensjonsordning
  •    Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland

 

Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    23.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3266317
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 09.11.2020