• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    18.09.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3126074
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 03.09.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Avdelingssykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Distrikt Rykkinn, avdeling Kolsås søker etter en avdelingssykepleier med energi og optimisme. Du må være engasjert i enkeltindividet, både når det gjelder pasient og ansatt.

Avdelingen består av ca 300 pasienter og det er ca 25 årsverk i turnus. Oppgavene er svært varierte, og ingen dager er like. Vi består av en ledergruppe på 3 medarbeidere inkludert deg, og en merkantil som vi jobber tett med i det daglige. Vi har faste møtepunkter for å lære av hverandre og spille hverandre gode. Det samarbeides tett mellom distriktets to avdelinger for optimal ressursstyring.

Arbeidsoppgaver
  • Personal-, fag- og økonomiansvar 
  • Daglig drift av avdelingen, herunder turnusplanlegging og ressursstyring
  • Bidra til at tjenesten når fastsatte mål og resultatkrav
  • Sikre at tjenesten utøves i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
  • Delta aktivt i tjenesteleders ledergruppe 
  • Journalansvarlig for tjenestedokumentasjon 
  • Utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
  • Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt 
Kvalifikasjoner
  • Utdanning på 3-årig helsefaglig høyskolenivå, fortrinnsvis sykepleie eller vernepleie
  • Formell lederutdanning er ønskelig
  • Relevant erfaring kan kompensere for krav til lederutdanning
  • Solid erfaring fra aktuelt fagfelt er nødvendig
  • Må kjenne lovverk for tjenesteområdet
  • God digital forståelse og erfaren IT-bruker
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
  • Førerkort klasse B 
Personlige egenskaper
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Er positiv og har evne til å involvere og inspirere
  • Må Jobbe strukturert og målrettet 
  • Ha stor arbeidskapasitet og like utfordringer, må tåle stress

Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland 

 

  • Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse.
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    18.09.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3126074
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 03.09.2020