Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
12.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4242544Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 29.11.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Avdelingsleder Vurderingsteam Nord - Sentrum
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vurderingskontoret Nord - Sentrum søker etter avdelingsleder til tverrfaglig vurderingsteam. Teamet som ledes, er sammensatt av sykepleiere, fysioterapeuter og ergoterapeuter. Ansatte i teamet jobber i turnus og dekker området Arna, Åsane, Bergenhus og Årstad. Vurderingsteamet kartlegger og vurderer hjelpebehovet til nye brukere, samtidig som de gir nødvendige helse og omsorgstjenester.
Teamet har fokus på forebygging, tidlig innsats og mestring. Dette er tiltak som øker selvstendigheten til bruker og bidrar til at bruker kan mestre livet i eget hjem. Vurderingsteamet samarbeider tett med andre tjenester i Bergen kommune, og har en samhandling med fastlege og sykehus.
Den som ansettes som leder av teamet, skal sikre effektiv drift av teamet og styrke fagkompetansen på tvers.
Arbeidsoppgaver:
Daglig driftsoppfølging av teamet
Personalansvar for ansatte i teamet
Sikre konstruktiv og effektiv samhandling med aktuelle samarbeidspartnere
Kvalitetssikre kompetansebehov i teamet
Økonomistyring i henhold til økonomiske ramme
Tett samarbeid med enhetsleder
Ansvar for turnus og vaktplanlegging
Kvalifikasjoner:
Krav til 3 -årig helse og sosialfaglig høyskole/universitetsutdannelse. Utdanningsretning; Sykepleier/Fysioterapeut/Ergoterapeut/Vernepleier
Ønskelig med lederutdanning/erfaring. Dersom man ikke har lederutdanning må det påregnes å ta slik utdanning
Gode IKT ferdigheter og god kjennskap til fagsystemet Profil
Erfaring fra hjemmebaserte tjenester og institusjon
Erfaring fra elektronisk meldingsutvekslinger mellom helseforetak og kommune
Må ha gode evner for muntlig og skriftlig norsk fremstilling
Det er krav om gyldig politiattest
Må ha sertifikat for personbil
God kjennskap til tjenester og tilbud i Bergen kommune
Erfaring med arbeid i tverrfaglig team
Personlige egenskaper:
Løsningsfokusert
Serviceinnstilling og personlig egnethet vektlegges
Stor arbeidskapasitet
Fleksibel
Gode samhandlingsevner
Strukturert og ha evne til å planlegge og styre sin egen hverdag på en produktiv måte
Stor evne til logistikk og selvstendighet i faglige vurderinger
Gode kommunikasjonsevner og gode evner til kontakt med mennesker i ulike livssituasjoner
Kunne arbeide selvstendig og målrettet, samt ha god saksfremstilling skriftlig og muntlig
Være fleksibel og like varierte utfordringer
Engasjert og positiv
Vi tilbyr:
Lønn etter gjeldende tariffavtale
Høyt faglig nivå
Faglig og personlig utvikling
Gunstig pensjonsordning og ulykkes - og gruppelivsforsikring
Vi er en arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivsbedrift
Bergen kommune - en engasjert og profesjonell arbeidsgiver
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
12.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4242544Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 29.11.2021