• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    12.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4242544
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 29.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Avdelingsleder Vurderingsteam Nord - Sentrum

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vurderingskontoret Nord - Sentrum søker etter  avdelingsleder til tverrfaglig vurderingsteam. Teamet som ledes, er sammensatt av sykepleiere, fysioterapeuter og ergoterapeuter.  Ansatte i teamet jobber i turnus og dekker området Arna, Åsane, Bergenhus og Årstad. Vurderingsteamet kartlegger og vurderer hjelpebehovet til nye brukere, samtidig som de gir nødvendige helse og omsorgstjenester.

Teamet har fokus på forebygging, tidlig innsats og mestring. Dette er tiltak som øker selvstendigheten til bruker og bidrar til at bruker kan mestre livet i eget hjem. Vurderingsteamet samarbeider tett med andre tjenester i Bergen kommune, og har en samhandling med fastlege og sykehus.

Den som ansettes som leder av teamet, skal sikre effektiv drift av teamet og styrke fagkompetansen på tvers.

Arbeidsoppgaver:

Daglig driftsoppfølging av teamet

Personalansvar for ansatte i teamet

Sikre konstruktiv og effektiv samhandling med aktuelle samarbeidspartnere

Kvalitetssikre kompetansebehov i teamet

Økonomistyring i henhold til økonomiske ramme

Tett samarbeid med enhetsleder

Ansvar for turnus og vaktplanlegging

Kvalifikasjoner:

Krav til 3 -årig helse og sosialfaglig høyskole/universitetsutdannelse. Utdanningsretning; Sykepleier/Fysioterapeut/Ergoterapeut/Vernepleier

Ønskelig med lederutdanning/erfaring. Dersom man ikke har lederutdanning må det påregnes å ta slik utdanning

Gode IKT ferdigheter og god kjennskap til fagsystemet Profil

Erfaring fra hjemmebaserte tjenester og institusjon

Erfaring fra elektronisk meldingsutvekslinger mellom helseforetak og kommune

Må ha gode evner for muntlig og skriftlig norsk fremstilling

Det er krav om gyldig politiattest

Må ha sertifikat for personbil

God kjennskap til tjenester og tilbud i Bergen kommune

Erfaring med arbeid i tverrfaglig team

Personlige egenskaper:

Løsningsfokusert

Serviceinnstilling og personlig egnethet vektlegges

Stor arbeidskapasitet

Fleksibel

Gode samhandlingsevner

Strukturert og ha evne til å planlegge og styre sin egen hverdag på en produktiv måte

Stor evne til logistikk og selvstendighet i faglige vurderinger

Gode kommunikasjonsevner og gode evner til kontakt med mennesker i ulike livssituasjoner

Kunne arbeide selvstendig og målrettet, samt ha god saksfremstilling skriftlig og muntlig

Være fleksibel og like varierte utfordringer

Engasjert og positiv

Vi tilbyr:

Lønn etter gjeldende tariffavtale

Høyt faglig nivå

Faglig og personlig utvikling

Gunstig pensjonsordning og ulykkes - og gruppelivsforsikring

Vi er en arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivsbedrift

Bergen kommune - en engasjert og profesjonell arbeidsgiver

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    12.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4242544
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 29.11.2021