Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
21.01.2021Stillingsfunksjon
Fast StillingAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Molde
MOLDE
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3344389Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 22.12.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Molde kommune
Avdelingsleder utvikling og forvaltning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stillingstype
Vi har ledig 100 % fast stilling som avdelingsleder utvikling og forvaltning.
Beskrivelse av arbeidssted
Molde bydrift er en kompetanseenhet og tjenesteleverandør innenfor tjenesteområdene veg, park, parkering og verksted. Enheten har 30 faste ansatte og består av utvikling- og forvaltningsavdelingen og driftsavdelingen.
Enheten søker nå etter ny leder for utvikling og forvaltningsavdelingen. Vi ser etter en avdelingsleder som vil skape en fremtidsrettet og offensiv kommune. Avdelingsleder vil få ansvar for utvikling og forvaltning av tjenesteområdene veg, park og parkering. Avdelingen skal jobbe med offentlig forvaltning, prosjektoppfølging og utarbeidelse av planverk.
Hovedoppgaver
- Økonomi og personalansvar
- Lede og utvikle avdelingen
- Lede og veilede i prosesser, prosjekter og planarbeid
- Bidra aktivt i prosesser som gir utvikling gjennom samhandling
Kvalifikasjoner
Vi søker en medarbeider med bred erfaring fra driftsledelse, med kompetanse innen våre tjenesteområder.
- Relevant universitets- eller høyskoleutdanning
- Kompetanse som sivilingeniør eller bachelor i ingeniørfag, trafikkfag eller tilsvarende
- Ledererfaring fra offentlig sektor kan være en fordel, men ikke absolutt
- God evne til kommunikasjon, samarbeid og personalledelse
- Digital kompetanse
- Erfaringskompetanse kan kompensere for formalkompetanse
Du:
- Er resultatorientert, tydelig og handlekraftig
- Er en synlig leder som involverer, motiverer og tilrettelegger for felles innsats
- Tenker helhet og på tvers av sektorer og fag
- Takler ansvar, høyt tempo og er innovativ
- Evner å prioritere, strukturere og systematisere
Personlige egenskaper vektlegges
Vi tilbyr
- En lederstilling med forvaltningsansvar for kommunens offentlige rom
- Ansvar og utviklingsoppgaver som utfordrer og motiverer deg som leder og fagperson
- Godt arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte medarbeidere
- Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn etter avtale
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester må tas med til arbeidsgiver ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
21.01.2021Stillingsfunksjon
Fast StillingAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Molde
MOLDE
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3344389Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 22.12.2020