• Bedrift
    Hadsel kommune
  • Søknadsfrist
    25.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig administrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8450, STOKMARKNES
    HADSEL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5562096
  • Se her for andre jobber fra Hadsel kommune
Ledig stilling

Hadsel kommune

Avdelingsleder - Stokmarknes legetjeneste

Offentlig administrasjon

Vi har ledig stilling som avdelingsleder ved legetjenesten i Hadsel.

Om stillingen

Stillingen er 100% fast, dagtid, lokalisert til Stokmarknes legekontor. Stokmarknes legekontor er lokalisert i Helsehuset og her er det 9 fastleger og en LIS 1 lege. I tillegg er vi en gjeng med flotte helsesekretærer og sykepleiere. Sammen drifter vi et veldrevent legekontor på Stokmarknes.

Arbeidsoppgaver

Du vil få personal-, administrativt og økonomisk ansvar. Dette innebærer blant annet:

  • Ansvar for økonomi, budsjett og best mulig utnyttelse av tilgjengelige ressurser
  • Koordinering, organisering og ledelse av den daglige driften
  • Fremme og tilrettelegge for et godt samarbeid både innad i avdelingen, men også med andre tjenester, aktører og pårørende
  • Ansvar for HMS-arbeidet
  • Utvikling av et godt fag- og arbeidsmiljø
  • Arbeide for god rekruttering og ivaretakelse av ansatte

Legetjenesten er under stadig utvikling, det må derfor påregnes endringer i arbeidsoppgaver.

Kvalifikasjoner

  • Du har autorisasjon som sykepleier
  • Det er ønskelig med erfaring fra arbeid ved legekontor
  • Det er også ønskelig at du har ledelseserfaring
  • Du kommuniserer godt på norsk både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

  • Du er kvalitetsbevisst, strategisk og har evne til å se gode løsninger.
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Du er god til å bygge relasjoner.
  • Du har evne til å ta raske, gode beslutninger og gjennomføringskraft.
  • Du har evne til å koordinere, delegere og motivere.

 Ønskede kvalifikasjoner

  • Vi ønsker deg som er fremoverlent, effektiv og løsningsorientert
  • Faglig dyktighet og gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team
  • Vi ønsker at du er en kreativ og engasjert ansatt med et positivt og inkluderende menneskesyn
  • Du må også være fleksibel og kunne bistå i driften.

 Vi tilbyr

  • Utviklende og spennende stilling der få dager er like
  • Dersom du ikke har lederutdanning tilbyr vi dette via eget utdanningsprogram
  • Et godt fagmiljø med fokus på utvikling
  • Engasjerte medarbeidere og et godt arbeidsmiljø
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Flyttegodtgjørelse etter kommunens reglement
  • Vi kan være behjelpelig med barnehageplass

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

Les mer her:  https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt

Hadsel kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile kommunens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Hadsel kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Intervju

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Ansettelse

  • Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk
  • Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis. 
  • Politiattest uten bemerkning jf. Helse- og omsorgsloven § 5-4 må dokumenteres før signering av arbeidsavtale.

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. Offentlighetslovens § 25.

Søknaden

Søknaden må inneholde søknadsbrev og CV, legg gjerne ved attester og vitnemål. 

Referanser kan oppgis i søknaden.

Søknader sendes elektronisk ved bruk av "Søk her". 

 

Velkommen som søker til Hadsel kommune - Et hav av muligheter!

https://www.hadsel.kommune.no/ny-i-hadsel/

 

Søkere må aldri oppgi Bank-id informasjon i søknadsprosessen.

 

Hadsel kommune ønsker ikke å bli kontaktet av annonseselgere.

 

  • Bedrift
    Hadsel kommune
  • Søknadsfrist
    25.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig administrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8450, STOKMARKNES
    HADSEL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5562096
  • Se her for andre jobber fra Hadsel kommune