Company
Rendalen kommuneApplication deadline
12.08.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2484, RENDALEN
RENDALEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5791675Look here for other jobs from Rendalen kommune
- Updated 16.07.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Rendalen kommune
Avdelingsleder Rendalen sykehjem - 100% fast stilling
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Om stillingen:
Vi har ledig avdelingslederstilling i vårt lederteam i helse- og omsorgstjenesten. Vi ser etter deg som ønsker nye utfordringer, har pågangsmot og engasjement, og er genuint opptatt å være med på å videreutvikle morgendagens helse- og omsorgstjenester.
Om enheten:
Rendalen sjukehjem holder til i tilpassede og moderne lokaler, og er en del av virksomhetsområdet helse- og omsorg. Avdelingen består av 22 sengeplasser, hvorav 8 er plasser for demente og 8 er ordinære langtidsplasser. Vi har 4 rehabiliteringsplasser og en seng som er tiltenkt palliasjon og KAD- psykiatri. Enheten har totalt 25 årsverk, og er lokalisert på Otnes- med sine naturskjønne omgivelser.
Vi jobber kontinuerlig med å tilpasse driften for morgendagens eldreomsorg. Vi verdsetter kunnskap og investerer mye i kompetansehevende tiltak til våre ansatte. Gjennom prosjekter med oppgavedeling og kontinuerlig kompetanseoppbygging sikrer vi at våre medarbeidere har effektive arbeidsdager og nødvendig kunnskap.
Ansvarsområde/oppgaver:
• Avdelingsleder har personal-, økonomi- og fagansvar for sin avdeling
• Evne og vilje til å skape forutsigbarhet, trygghet og struktur i avdelingen
• Være støttespiller for utvikling av tjenestetilbudet generelt på sykehjemmet og i helse- og omsorgssektoren
• Delta aktivt inn i lederteamet til helse- og omsorgssjef
Ønskede kvalifikasjoner:
• Autorisert sykepleier, fortrinnsvis med videreutdanning innen ledelse
• Ledererfaring
• Evne til å arbeide i team, og trives med å ha ansvar og myndighet
• Kunne foreta faglige og etiske vurderinger
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
• Gode datakunnskaper
• God framstillingsevne, skriftlig og muntlig norsk
• Fleksibel, engasjert, selvstendig og strukturert
• Interesse for og kjennskap til kommunal sektor og drift
• Interesse for, og kunnskap om velferdsteknologi
• Personlig egnethet vektlegges
Særskilte krav til stillingen
• Førerkort kl. B.
• Den som tilsettes må fremlegge politiattest av nyere dato.
Vi kan tilby:
• En spennende jobb i et aktivt og hyggelig arbeidsmiljø
• Gode pensjons- og forsikringsvilkår
• Lønn etter avtale
• Gode utviklings og videreutdanningsmuligheter
• Flott natur med gode friluftsmuligheter både sommer og vinter
• Vi er behjelpelig med bolig
Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår som fremgår av lover, reglement og gjeldende avtaler.
Rendalen kommune har som hovedregel at stillingssøkere skal være offentlige, jf Offentlighetsloven § 25. Dersom navnet ikke ønskes offentliggjort må dette begrunnes.
Company
Rendalen kommuneApplication deadline
12.08.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2484, RENDALEN
RENDALEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5791675Look here for other jobs from Rendalen kommune
- Updated 16.07.2024