• Bedrift
    Rendalen kommune
  • Søknadsfrist
    15.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2484, RENDALEN
    RENDALEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5791675
  • Se her for andre jobber fra Rendalen kommune
Ledig stilling

Rendalen kommune

Avdelingsleder Rendalen sykehjem - 100% fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen:
Vi har ledig avdelingslederstilling i vårt lederteam i helse- og omsorgstjenesten. Vi ser etter deg som ønsker nye utfordringer, har pågangsmot og engasjement, og er genuint opptatt å være med på å videreutvikle morgendagens helse- og omsorgstjenester.

Om enheten:
Rendalen sjukehjem holder til i tilpassede og moderne lokaler, og er en del av virksomhetsområdet helse- og omsorg. Avdelingen består av 22 sengeplasser, hvorav 8 er plasser for demente og 8 er ordinære langtidsplasser. Vi har 4 rehabiliteringsplasser og en seng som er tiltenkt palliasjon og KAD- psykiatri. Enheten har totalt 25 årsverk, og er lokalisert på Otnes- med sine naturskjønne omgivelser.

Vi jobber kontinuerlig med å tilpasse driften for morgendagens eldreomsorg. Vi verdsetter kunnskap og investerer mye i kompetansehevende tiltak til våre ansatte. Gjennom prosjekter med oppgavedeling og kontinuerlig kompetanseoppbygging sikrer vi at våre medarbeidere har effektive arbeidsdager og nødvendig kunnskap.

Ansvarsområde/oppgaver:
• Avdelingsleder har personal-, økonomi- og fagansvar for sin avdeling
• Evne og vilje til å skape forutsigbarhet, trygghet og struktur i avdelingen
• Være støttespiller for utvikling av tjenestetilbudet generelt på sykehjemmet og i helse- og omsorgssektoren
• Delta aktivt inn i lederteamet til helse- og omsorgssjef

Ønskede kvalifikasjoner:
• Autorisert sykepleier, fortrinnsvis med videreutdanning innen ledelse
• Ledererfaring
• Evne til å arbeide i team, og trives med å ha ansvar og myndighet
• Kunne foreta faglige og etiske vurderinger
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
• Gode datakunnskaper
• God framstillingsevne, skriftlig og muntlig norsk
• Fleksibel, engasjert, selvstendig og strukturert
• Interesse for og kjennskap til kommunal sektor og drift
• Interesse for, og kunnskap om velferdsteknologi
• Personlig egnethet vektlegges

Særskilte krav til stillingen
• Førerkort kl. B.
• Den som tilsettes må fremlegge politiattest av nyere dato.

Vi kan tilby:
• En spennende jobb i et aktivt og hyggelig arbeidsmiljø
• Gode pensjons- og forsikringsvilkår
• Lønn etter avtale
• Gode utviklings og videreutdanningsmuligheter
• Flott natur med gode friluftsmuligheter både sommer og vinter
• Vi er behjelpelig med bolig

Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår som fremgår av lover, reglement og gjeldende avtaler.

Rendalen kommune har som hovedregel at stillingssøkere skal være offentlige, jf Offentlighetsloven § 25. Dersom navnet ikke ønskes offentliggjort må dette begrunnes.

 

 

 

 

  • Bedrift
    Rendalen kommune
  • Søknadsfrist
    15.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2484, RENDALEN
    RENDALEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5791675
  • Se her for andre jobber fra Rendalen kommune