• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    05.11.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5400099
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 30.10.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Avdelingsleder i hjemmetjenesten

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nes hjemmetjenester er i utvikling og vi skal tilpasse oss morgendagens omsorgstjenester. Vi satser på systematisk fagutvikling, mestring, velferdsteknologi og tillitsbasert ledelse i teamene.

Virksomheten består av 3 avdelinger. Det er 2 store hjemmesykepleieavdelinger med ca. 46 årsverk hver, og 1avdeling med ansvar for heldøgns omsorgsboliger og dagsenterdrift for eldre.

Hjemmesykepleie avdeling 1 trenger ny avdelingsleder. Avdelingen består av 4 team, har 2 team-koordinatorer og en fagleder som til sammen er avdelingsleders sitt lederteam. Vi har valgt å styrke fagledelse ute i teamene, og avdelingsleder har det totale personalansvaret for avdelingen.

Vi er ute etter deg som ønsker å skape resultater gjennom tillitsbasert ledelse, liker å kombinere lederrollen med å være tett på ansatte, men samtidig gi handlingsrom. Du drives også av å levere på en helhet i tjenesten, sammen med dine lederkolleger.

Nes kommune sine verdier er Nærhet, Engasjement og Synlighet (NES). Vi er ute etter deg som kan stå inne for disse verdiene, og som vil bidra aktivt til også fremover levere gode og trygge tjenester til våre innbyggere som trenger helsehjelp.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier
  • Må ha minimum 3 års leder erfaring, og gjerne kunne dokumentere resultater
  • Ønskelig med videreutdanning innen ledelse
  • Ønskelig med ledererfaring fra hjemmesykepleie, men annen lederbakgrunn vil og være aktuelt
  • Gode IKT kunnskaper gjerne erfaring med fag, økonomi- og turnus systemene GAT, Agresso og Cosdoc
  • Førerkort klasse B

Det er krav om politiattest for alle som yter tjenester etter helse - og omsorgstjeneste loven § 5-4

Personlige egenskaper:

  • Har et brennende ønske om å levere helsetjenester med kvalitet til kommunens innbyggere
  • Har gode relasjonsferdigheter
  • Motiveres av å jobbe med endring og utvikling
  • Ha fokus på nærvær, trivsel og liker det å være aktiv, synlig og tydelig blant avdelingens ansatte
  • Har et ønske om å lykkes sammen med andre, være lydhør, involverende og evne til å beslutte
  • Har evne til å balansere gode tjenester, opp mot de rammer vi til en hver tid forvalter
  • Du er ryddig, strukturert og systematisk
  • Du skaper arbeidsglede og bidrar til gode endringsprosesser
  • Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med fokus på fag, tverrfaglig samarbeid, pågangsmot og åpenhet
  • En spennende, selvstendig og utfordrende jobb med store muligheter til å påvirke egen arbeidsplass
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale dokumenter tas med til et evt. intervju. 

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    05.11.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5400099
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 30.10.2023