• Bedrift
    Hurdal kommune
  • Søknadsfrist
    29.04.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2090, HURDAL
    HURDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4561347
  • Se her for andre jobber fra Hurdal kommune
  • Oppdatert 22.04.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hurdal kommune

Avdelingsleder Hurdal sykehjem

Offentlig forvaltning

Vi søker etter avdelingsleder til vårt sykehjem.

Ønsker du å være en del av vårt lederteam, liker utfordringer og spennende hverdag ? Da kan det hende at du er personen vi søker.

I Hurdal satser vi på innovasjon og velferdsteknologiske verktøy, og har løpende prosjekter for anskaffelser og implementering av ny teknologi. Flere allerede implementert som f.eks. SmartVakt,, medisindispensere og  Cosdoc+   
Det pågår flere spennende fag- og utviklingsprosjekter i virksomheten som også skjer i tett samarbeid med nabokommunene gjennom vårt felles IKT selskap, Digitale Gardermoen.

Hurdal sykehjem har 30 plasser, hvorav 16 er langtidsplasser, 5 korttidsplasser og 9 er skjermede plasser for personer med demenslidelser. Helsetunet har eget kjøkken og vaskeri. Avdelingsleder rapporterer til virksomhetsleder Helse og omsorg og har ansvar for utvikling av strategi og målsettinger for tjenesten, i tillegg til personal- og fagansvar. Avdelingen er i stadig utvikling og har fokus på å gi tilpassede tilbud til pasientenes ulike behov. Vi arbeider også systematisk med å videreutvikle og utnytte alle løsninger innen velferdsteknologi som er en naturlig del av ansattes arbeidshverdagen på sykehjemmet.

Avdelingen arbeider også med å bygge opp heltidskultur. 

Arbeidsoppgaver:

  • daglig organisering og drift av avdelingens tjenestetilbud i tråd med gjeldende lovverk, prosedyrer og regelverk
  • fag- og personalansvar
  • fokus på nærværsarbeid, forebygge og følge opp sykefravær
  • medansvar for budsjett og økonomi i avdelingen
  • ansvar for faglig utvikling i avdelingen
  • oppfølging av HMS-arbeid, avviksbehandling og kvalitetsutvikling
  • legge til rette for læring og utvikling gjennom å involvere og gi ansvar til medarbeidere

Kvalifikasjoner:

  • relevant høyere utdanning
  • videreutdanning innenfor ledelse og/ eller erfaring som kompenserer for dette 
  • gode IKT-kunnskaper (bl.a. kjennskap til GAT, Cosdoc)
  • kunnskap og erfaring fra bemanning og turnusarbeid
  • god innsikt i kommunal tjenesteproduksjon og offentlig helseforvaltning
  • evnen til å jobbe systematisk med turnus og ulike rapporteringssystemer

Personlige egenskaper:

  • tydelig leder med gjennomføringsevne og som er god på nytenking og innovasjon
  •  glad i å jobbe tett med pasienter, pårørende og ansatte
  • pådriver i endrings- og utviklingsarbeid gjennom tillitsbasert styring og ledelse
  • samarbeids- og teamorientert
  • gode kommunikasjonsevner i norsk, både muntlig og skriftlig
  • må kunne jobbe målrettet, systematisk og selvstendig
  • godt humør er en verdsatt kvalitet
  • personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • en faglig utfordrende og variert jobb i et engasjerende og godt arbeidsmiljø
  • stor grad av selvstendighet og ansvar
  • fleksitid
  • lønn etter avtale 
  • gode pensjonsvilkår

 

  • Bedrift
    Hurdal kommune
  • Søknadsfrist
    29.04.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2090, HURDAL
    HURDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4561347
  • Se her for andre jobber fra Hurdal kommune
  • Oppdatert 22.04.2022