Bedrift
Hurdal kommuneSøknadsfrist
29.04.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2090, HURDAL
HURDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4561347Se her for andre jobber fra Hurdal kommune
- Oppdatert 22.04.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Hurdal kommune
Avdelingsleder Hurdal sykehjem
Offentlig forvaltning
Vi søker etter avdelingsleder til vårt sykehjem.
Ønsker du å være en del av vårt lederteam, liker utfordringer og spennende hverdag ? Da kan det hende at du er personen vi søker.
I Hurdal satser vi på innovasjon og velferdsteknologiske verktøy, og har løpende prosjekter for anskaffelser og implementering av ny teknologi. Flere allerede implementert som f.eks. SmartVakt,, medisindispensere og Cosdoc+
Det pågår flere spennende fag- og utviklingsprosjekter i virksomheten som også skjer i tett samarbeid med nabokommunene gjennom vårt felles IKT selskap, Digitale Gardermoen.
Hurdal sykehjem har 30 plasser, hvorav 16 er langtidsplasser, 5 korttidsplasser og 9 er skjermede plasser for personer med demenslidelser. Helsetunet har eget kjøkken og vaskeri. Avdelingsleder rapporterer til virksomhetsleder Helse og omsorg og har ansvar for utvikling av strategi og målsettinger for tjenesten, i tillegg til personal- og fagansvar. Avdelingen er i stadig utvikling og har fokus på å gi tilpassede tilbud til pasientenes ulike behov. Vi arbeider også systematisk med å videreutvikle og utnytte alle løsninger innen velferdsteknologi som er en naturlig del av ansattes arbeidshverdagen på sykehjemmet.
Avdelingen arbeider også med å bygge opp heltidskultur.
Arbeidsoppgaver:
- daglig organisering og drift av avdelingens tjenestetilbud i tråd med gjeldende lovverk, prosedyrer og regelverk
- fag- og personalansvar
- fokus på nærværsarbeid, forebygge og følge opp sykefravær
- medansvar for budsjett og økonomi i avdelingen
- ansvar for faglig utvikling i avdelingen
- oppfølging av HMS-arbeid, avviksbehandling og kvalitetsutvikling
- legge til rette for læring og utvikling gjennom å involvere og gi ansvar til medarbeidere
Kvalifikasjoner:
- relevant høyere utdanning
- videreutdanning innenfor ledelse og/ eller erfaring som kompenserer for dette
- gode IKT-kunnskaper (bl.a. kjennskap til GAT, Cosdoc)
- kunnskap og erfaring fra bemanning og turnusarbeid
- god innsikt i kommunal tjenesteproduksjon og offentlig helseforvaltning
- evnen til å jobbe systematisk med turnus og ulike rapporteringssystemer
Personlige egenskaper:
- tydelig leder med gjennomføringsevne og som er god på nytenking og innovasjon
- glad i å jobbe tett med pasienter, pårørende og ansatte
- pådriver i endrings- og utviklingsarbeid gjennom tillitsbasert styring og ledelse
- samarbeids- og teamorientert
- gode kommunikasjonsevner i norsk, både muntlig og skriftlig
- må kunne jobbe målrettet, systematisk og selvstendig
- godt humør er en verdsatt kvalitet
- personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr:
- en faglig utfordrende og variert jobb i et engasjerende og godt arbeidsmiljø
- stor grad av selvstendighet og ansvar
- fleksitid
- lønn etter avtale
- gode pensjonsvilkår
Bedrift
Hurdal kommuneSøknadsfrist
29.04.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2090, HURDAL
HURDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4561347Se her for andre jobber fra Hurdal kommune
- Oppdatert 22.04.2022