• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    28.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3921697
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 14.06.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Avdelingsleder helsestasjonstjenesten

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

VIL DU LEDE AVDELINGEN VÅR I HELSESTASJONSTJENESTEN?

Vi er en fin gjeng med jordmødre, helsesykepleiere og lege som er ansvarsbevisste, selvstendige og  engasjerte i  helsefremmende og forebyggende arbeid for innbyggerne i Nes kommune. Vi deltar aktivt i utvikling av nye og spennende prosjekter mot målgruppen vår.


Vi trenger DEG som vår nye leder fordi du er positiv, tydelig, støttende og engasjert. Vi legger stor vekt på nytenkning og  utviklingsrettet arbeid og ønsker deg som vil jobbe ut fra et helhetlig perspektiv.

Virksomheten Familiens Hus tilbyr tjenester til gravide, barn og unge og deres familier innen tjenesteområdene svangerskap og barsel, helsestasjonstjenesten, åpen barnehage, skolehelsetjenesten,  barneverntjenesten, psykisk helse og familietjenesten og andre forebyggende tiltak. Vi har flotte lokaler sentralt i  Årnes..
Helsestasjonstjenesten er forankret som egen avdeling i Familiens Hus. Avdelingsleder deltar i virksomhetens lederteam.

Nes kommune er opptatt av å være i front av utviklingen av et helhetlig og kvalitativt godt tjenestetilbud for familier. Avdelingsleder for helsestasjonstjenesten skal arbeide i tråd med Helhetlig oppvekststrategi 2017 -2027.

Arbeidsoppgaver:

  • Utvikle helsestasjons- og barnehagehelsetjenesten.
  • Faglig ansvar for svangerskap og barsel og helsestasjonstjenesten
  • Delegert økonomi- og personaloppfølging
  • Videreutvikle en åpen og tilgjengelig helsestasjonstjeneste
  • Videreutvikle internkontrollen i tjenesten
  • Bidra til en god samhandlingskultur som sikrer helhetlige tjenester
  • Bidra i virksomhetens tverrfaglige lederteam
  • Stillingen er i utgangspunktet en 100 % stilling som er tillagt en ca 50 % utøvende del.

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent sykepleier med videreutdanning som helsesykepleier, jordmor eller andre helserelaterte videreutdanninger
  • Ønskelig med lederutdanning/erfaring med ledelse
  • Erfaring fra arbeid med barn, unge og familier
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samhandlingsferdigheter
  • Være innovasjons- og utviklingsorientert
  • Evne til å skape en kollektiv kultur - VI -følelse
  • Ha stor gjennomføringskraft
  • Stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:

  • En spennende lederstilling i et tverrfaglig lederteam
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    28.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3921697
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 14.06.2021