Detaljer

  • Bedrift
    Molde kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2020
  • Sted:
    MOLDE
  • Stillingsfunksjon:
    Fast Stilling
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    MØRE OG ROMSDAL
  • Arbeidssted:
    MOLDE
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3274541
  • Se her for andre jobber fra Molde kommune

Avdelingsleder Drift

Stillingstype
Det er ledig  ledig 100 % fast stilling som avdelingsleder drift.

Beskrivelse av arbeidssted

Molde bydrift er en kompetanseenhet og tjenesteleverandør innenfor tjenesteområdene veg, park, parkering og verksted. Enheten har 30 faste ansatte og består av utvikling- og forvaltningsavdelingen og driftsavdelingen.

Vil du bidra til å videreutvikle en effektiv, bærekraftig og profesjonell drift av kommunens offentlige rom? Molde bydrift bidrar til å skape en fremtidsrettet og offensiv kommune. Avdelingsleder drift har ansvaret for drift av tjenesteområdene veg, park, parkering og verksted. 

Hovedoppgaver

  • Økonomi og personalansvar
  • Lede, utvikle og profesjonalisere avdelingen med sikte på optimal utnyttelse av kompetanse og ressurser
  • Lede HMS arbeidet i avdelingen
  • Bidra aktivt i prosesser som gir utvikling gjennom samhandling

 Kvalifikasjoner

Vi søker en medarbeider med bred erfaring fra driftsledelse, med kompetanse innen våre tjenesteområder.

  • Relevant universitets- eller høyskoleutdanning
  • Kompetanse innen våre profesjoner, ledelse, logistikk o.l
  • Erfaring fra arbeidsledelse
  • God evne til kommunikasjon, samarbeid og personalledelse
  • Kjennskap til offentlig forvaltning
  • Digital kompetanse
  • Erfaringskompetanse kan kompensere for formalkompetanse

Du:

  • Er resultatorientert, tydelig og handlekraftig
  • Er en synlig leder som involverer, motiverer og tilrettelegger for felles innsats
  • Ønsker å skape en fremtidsrettet og offensiv kommune
  • Tenker helhet og på tvers av sektorer og fag
  • Takler ansvar, høyt tempo og er innovativ
  • Evner å prioritere, strukturere og systematisere

Personlige egenskaper vektlegges

Vi tilbyr

  • En lederstilling med driftsansvar for kommunens offentlige rom
  • Ansvar og utviklingsoppgaver som utfordrer og motiverer deg som leder og fagperson
  • Godt arbeidsmiljø med mange dyktige og engasjerte medarbeidere
  • Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale

Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester må tas med til arbeidsgiver ved evt intervju.

Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.