• Company
    Larvik kommune
  • Application deadline
    27.05.2020
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    3269, LARVIK
    LARVIK
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    2920764
  • Look here for other jobs from Larvik kommune
  • Updated 14.05.2020
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Larvik kommune

Avdelingsleder Botiltak Byskogen

Offentlige tjenester og forvaltning

Vi yter tjenester til mennesker med ulike funksjonshemminger. Målet er at alle, uansett funksjonsnivå, skal kunne leve et fullverdig liv ut fra egne forutsetninger. Kommunens tiltak skal tilrettelegges utfra den enkeltes særlige behov etter en faglig vurdering og i samarbeid med bruker og pårørende. Virksomheten består av 8 avdelinger, spredt rundt i Larvik kommune.

Avdelingslederen vi søker skal lede en samlokalisert bolig med 14 brukere med utviklingshemming, samt et seniortiltak. I avdelingen vil du få med deg en personalgruppe som er svært godt innarbeidet og fungerer veldig godt sammen. Personalgruppen vil bestå av ca. 30 årsverk. Vi ønsker fokus på trygghet, god livskvalitet, omsorg, og sosialt fellesskap.

En jobb med mening, og med mulighet til å utgjøre en forskjell. Det kan vi garantere at du får hos oss.

Arbeidsoppgaver
  • Stillingens oppgaver vil være å videreutvikle avdelingen i samarbeid med øvrig avdelingsledelse i virksomheten og egen personalgruppe. Organisere og administrere daglig drift av avdelingen. Til stillingen ligger også en fagkoordinator som vil være en støtteperson for deg.
  • Utarbeide faglig målsettinger i samhandling med fagkoordinator, og veilede ansatte i det miljøfaglige arbeidet. Dernest å påse at arbeidet skjer i henhold til gjeldene lovverk.
  • Lederoppgaver innenfor rekrutteringsarbeid og å gjennomføre utviklingssamtaler, og øvrig utfordringer knyttet opp mot god personalforvaltning.
  • Økonomisk ansvar, herunder utarbeide og følge opp budsjett.
  • Delta i virksomhetens ledergruppe og samarbeide med andre instanser internt og eksternt, og om nødvendig bidra inn mot miljøarbeid når behovet krever det.
Kvalifikasjoner
  • 3-årig helsefaglig utdanning som vernepleier eller sykepleier.
  • Ledererfaring.
  • Ønske om formell lederutdanning.
  • Erfaring fra arbeid med brukergruppen.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Gode datakunnskaper 
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse.
Personlige egenskaper
  • Evne til og beslutte- og iverksette handling.
  • Evnen til å jobbe med mennesker, herunder gode egenskaper i forhold til konfliktløsning.
  • Evne til å skape relasjoner og nettverk, og samhandle i team.
  • Evne til å skape og tenke nytt, og uredd i forhold til endringsarbeid. 
Vi tilbyr
  • Velferdstiltak, forsikringer og vilkår som øvrige ansatte i Larvik kommune.
  • Pensjonsordning i KLP.
  • Lønn etter avtale.
     
 

  • Company
    Larvik kommune
  • Application deadline
    27.05.2020
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    3269, LARVIK
    LARVIK
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    2920764
  • Look here for other jobs from Larvik kommune
  • Updated 14.05.2020