Bedrift
Horten kommuneSøknadsfrist
30.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3185, SKOPPUM
HORTEN
Antall stillinger
1karriere-kode
5847853Se her for andre jobber fra Horten kommune
- Oppdatert 21.08.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Horten kommune
Avdelingsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du vår nye avdelingsleder?
Grunnet omorganisering søker enhet voksenhabilitering etter en ny avdelingsleder til Skoppum arbeidslag. Enhet voksenhabilitering er organisert i 7 bofellesskap, punkttjenester og dagsenter. Åtte avdelingsledere har det administrative ansvaret for drift og personaloppfølging i disse avdelingene, hvor du nå kan bli en av de åtte. Som avdelingsleder vil du ha faglig og administrativt ansvar for avdelingen med både det økonomiske og formelle personalansvaret.
Skoppum arbeidslag består av 9 leiligheter for personer med ulike funksjonsnedsettelser. Tjenestemottakerne i avdelingen har varierende alder og ulike behov for bistand. Vi jobber målrettet med stort fokus på utvikling av den enkelte tjenestemottakers ferdigheter og ressurser, og med høy grad av selvbestemmelse og brukermedvirkning. Vi er opptatt av å legge til rette for hver beboers individuelle behov.
Avdelingen er tilknyttet ca 24 årsverk. Ansattgruppen består av vernepleiere, miljøterapeuter, helsefagarbeidere og assistenter. Det er en god blanding av kjønn og alder. Det er et godt arbeidsmiljø og en ansattgruppe som er flinke til å ta vare på hverandre. De er fleksible og gode på og finne løsninger. Vi har et godt fagmiljø der det legges til rette for faglig påfyll via ulike prosjekter. Avdelingen har et tett samarbeid med spesialisthelsetjenesten som veileder inn i boligen.
Arbeidsmiljøet vektes tungt, og vi er opptatt av å skape et klima der alle er inkludert.
Kvalifikasjoner:
Krav:
- Helse og sosialfaglig; 3-årig høgskole/universitets utdanning.
- Ledererfaring
- God skriftlig og muntlig fremstillings-evne
- God økonomiforståelse
Ønsker:
- Relevant videreutdanning i administrasjon og ledelse eller tilsvarende
- Erfaring fra arbeid med bruker gruppen og gjeldende lovverk
- Kjennskap til turnusarbeid, vi benytter Visma ressurstyring
- Erfaring med økonomirapportering, vi benytter Framsikt
Personlige egenskaper:
Som person er den vi søker løsningsfokusert, tydelig og engasjert.
I tillegg legger vi vekt på følgende egenskaper:
- Evnen til å lede personell i målrettede arbeidsprosesser.
- Evnen å møte medarbeidere, tjenestemottakere og deres pårørende, på en respektfull måte. .
- Trygg på egen kompetanse og ferdigheter
- Faglig fokus og utvikling av avdelingen
- Evne til fleksibilitet
- Evne til å motivere andre
- Gode kommunikasjons-og samarbeidsevner
- Løsningorientert og nytenkende
- Positiv grunnholdning
- Klar og tydelig ledelse med god gjennomføringevne
- God arbeidskapasitet
- Interesse og engasjement for å utvikle gode kommunale tjenester
- Tillitsskapende lederstil
- Vi tenker også at godt humør og latter er smittsomt, og skaper et enda bedre miljø og bidrar til høy kvalitet på tjenestene.
Vi legger derfor stor vekt på dine personlige egenskaper og at du har relevant utdanning og arbeidserfaring.
Vi tilbyr:
Vi tilbyr:
- Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
- Fleksitidsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Rabatt på treningssenter
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Lønn etter avtale
Bedrift
Horten kommuneSøknadsfrist
30.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3185, SKOPPUM
HORTEN
Antall stillinger
1karriere-kode
5847853Se her for andre jobber fra Horten kommune
- Oppdatert 21.08.2024