• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    22.11.2023
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5444325
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 10.11.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Senja kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Hjemmetjenesten Gibostad har ledig 100 % fast stilling for Avdelingsleder.

Stilling vil være en kombinasjon av administrativt og ute i tjeneste.

Om stillingen

Har du lyst til å lede engasjerte medarbeidere i et spennende utviklingsarbeid, og samtidig være en leder som jobber med organisasjons- og tjenesteutvikling? Da er dette stillingen for deg.

Hjemmetjenesten avdeling Gibostad innehar ca 10 årsverk, og gir tjenester bestående av hjemmesykepleie, praktisk bistand, trygghetsalarmer og matombringing. Som leder for denne tjenesten vil du jobbe i team bestående av sykepleiere, fagarbeidere og assistenter. Vi jobber på tvers av avdelingene for å sikre gode tjenester til pasient og bruker. Vi har fokus på et godt fagmiljø.

Avdelingen satser høyt på faglig utvikling med pasient og bruker i fokus.

Senja kommunes hjemmebaserte omsorg er i en utviklingsfase, som kan medføre endringer i tjenesten og arbeidsoppgavene.

Arbeidsoppgaver

Avdelingsleder skal sammen med øvrige ledere etablere, drifte og utvikle Senja kommune og bidra til at våre kompetente medarbeidere har gode rammevilkår og riktig kompetanse for å utøve sine arbeidsoppgaver.

  • Daglige ansvar for driftsoppgaver for fag, personal og økonomi for avdelingen hjemmetjenesten Gibostad
  • Være en pådriver for og initiativtaker til å styrke og videreutvikle kommunale helse- og omsorgstjenester sammen med de andre virksomhetsleder og de andre avdelingslederne innen virksomheten sykehjem
  • Legge til rette for gode medvirknings- og samskapingsprosesser med relevante brukergrupper og samarbeidsaktører, herunder spesialisthelsetjenesten og institusjoner
  • Sørge for god samhandling med og bred involvering av de ansatte og tillitsvalgte for å oppnå best mulig tjenester
  • Ivareta arbeidsgivers plikter og rettigheter etter Senja kommunes arbeidsgiverstrategi, herunder ansvar for avdelingens HMS og IA arbeid.
  • Arbeide for fremtidsrettede, bærekraftige og effektive løsninger

 Kvalifikasjonskrav

  • Minimum bachelor innen sykepleie 
  • Ønskelig med lederutdanning og ledererfaring
  • Solid faglig kunnskap og erfaring innen ansvarsområdet
  • Meget god forståelse og erfaring fra drift av distrikts hjemmetjeneste.
  • God forståelse for lederskap
  • Meget god til å kommunisere muntlig og skriftlig
  • Digital kompetanse, kunne utnytte Profil og Ressursstyring til tjenestens beste.
  • God kjennskap til lover, forskrift og avtaleverk innen fagområdet
  • Førerkort klasse B

 Vi tilbyr

  • Faglig utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring
  • Kompetanseutvikling
  • Brukermedvirkning
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø
  • Nytenkning innen velferdsteknologi
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

Personlig egenskaper

Bør være raus, framoverlent og har fokus på løsninger som er bærekraftige. Bør også være:

  • Etterrettelig, målrettet, beslutningsdyktig og gjennomføringssterk
  • Løsningsorientert
  • Ha gode samarbeidsevner

 Bør ha:

  • Evne til å begeistre og motivere
  • Evne til å oppnå resultater i samarbeid med andre

For stillingen gjelder :

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunens vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det bes om at det i søknaden oppgis 2 referanser.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Aktuelle søkere innkalles til intervju.

For mere info. om stillingen kontakt: Virksomhetsleder Vibeke Eriksen mobil: 453 73 150

I hht. Offentlighetslov kan opplysninger om søkere bli offentligjort, selv om søker har anmodet om søknad unntatt offenlighet.

 

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    22.11.2023
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5444325
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 10.11.2023