Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
31.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1349, RYKKINN
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4138149Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 31.10.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Avdelingsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Tanumveien boliger er et bofellesskap for 4 beboere i alderen 25-32 år. Det ligger sentralt plassert på Vøyenenga i Sandvika.
Boligen har 20 årsverk bestående av vernepleier, fysioterapeut, ergoteraputer, helsefagarbeidere, pedagoger og ufaglærte.
Vi legger stor vekt på tverrfaglig samarbeid og adferdsanalytiske prinsipper i vårt arbeid. Som leder av Tanumveien boliger vil man få en variert og hektisk arbeidshverdag.
Stillingen vil inngå i tjenestestedets ledergruppe og rapportere direkte til tjenesteleder.
Stillingen er ledig fra november. Tiltredelse etter avtale.
Arbeidsoppgaver:
- Fag, økonomi og personalledelse ved avdelingen
- Praktisk personalarbeid som blant annet arbeidstidsordninger, sykefraværsoppfølging og nærværsarbeid
- Initiere og legge til rette for faglig utvikling for avdelingens medarbeidere
- Støtte, opplæring og veiledning av avdelingens medarbeidere
- Delta aktivt i teamene rundt avdelingens beboere
- Sikre forsvarlighet og kvalitet i tjenesten til beboerne i henhold til gjeldende lover og forskrifter
- Avdelingsleder har ansvaret for at daglige arbeidsoppgaver ved avdelingen utføres på en effektiv og forsvarlig måte
- Avdelingsleder må sørge for bistand fra andre avdelinger eller eksternt utenfor kommunen ved behov
- Legge til rette for tett samarbeid med pårørende
- Bidra aktivt i å utvikle helhetlige og fremtidsrettede helse- og omsorgstjenester i kommunen
Kvalifikasjoner:
- Offentlig godkjent vernepleier. HPR-nr registreres i CV
- Formell lederutdanning er ønskelig, men god og relevant ledererfaring fra tilsvarende arbeid kan kompensere for manglende lederutdanning
- Relevant ledererfaring er en stor fordel hvis man ikke har formell lederutdanning
- God kunnskap om ansvarsområdet pleie og omsorg, inkludert gjeldende lover og regler
- Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
- Det er ønskelig at du har førerkort
- Du må ha gode datakunnskaper
Personlige egenskaper:
- Evne til å være tydelig, positiv, trygg og engasjerende i lederrollen er viktig
- Du evner å holde hodet kaldt selv i perioder hvor det koker rundt deg
- Du evner å motivere og videreutvikle dine medarbeidere, slik at alle drar i samme retning
- God samarbeidspartner
- Kunne jobbe parallelt med flere oppgaver
- God lytter
- Jobbe stukturert i en hektisk hverdag.
- Det legges stor vekt på personlig egnethet, da det er viktig at man vil fungere godt i tjenestestedets ledergruppe
Vi tilbyr:
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
- Engasjerte og kompetente medarbeidere
- Variasjon mellom selvstendig arbeid og teamarbeid
- Lønn iht. gjeldende avtaler
- God offentlig tjenestepensjonsordning
- Kompetanseutviklingsstipend
Før tiltredelse må det fremlegges gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4, den må ikke være eldre enn 3 mnd.
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
31.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1349, RYKKINN
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4138149Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 31.10.2021