• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1349, RYKKINN
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4138149
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 31.10.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Tanumveien boliger er et bofellesskap for 4 beboere i alderen 25-32 år. Det ligger sentralt plassert på Vøyenenga i Sandvika.

Boligen har 20 årsverk bestående av vernepleier, fysioterapeut, ergoteraputer, helsefagarbeidere, pedagoger og ufaglærte.

Vi legger stor vekt på tverrfaglig samarbeid og adferdsanalytiske prinsipper i vårt arbeid. Som leder av Tanumveien boliger vil man få en variert og hektisk  arbeidshverdag. 

Stillingen vil inngå i tjenestestedets ledergruppe og rapportere direkte til tjenesteleder. 

Stillingen er ledig fra november. Tiltredelse etter avtale.

Arbeidsoppgaver:

  • Fag, økonomi og personalledelse ved avdelingen
  • Praktisk personalarbeid som blant annet arbeidstidsordninger, sykefraværsoppfølging og nærværsarbeid
  • Initiere og legge til rette for faglig utvikling for avdelingens medarbeidere 
  • Støtte, opplæring og veiledning av avdelingens medarbeidere
  • Delta aktivt i teamene rundt avdelingens beboere 
  • Sikre forsvarlighet og kvalitet i tjenesten til beboerne i henhold til gjeldende lover og forskrifter
  • Avdelingsleder har ansvaret for at daglige arbeidsoppgaver ved avdelingen utføres på en effektiv og forsvarlig måte
  • Avdelingsleder må sørge for bistand fra andre avdelinger eller eksternt utenfor kommunen ved behov 
  • Legge til rette for tett samarbeid med pårørende 
  • Bidra aktivt i å utvikle helhetlige og fremtidsrettede helse- og omsorgstjenester i kommunen 

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent vernepleier. HPR-nr registreres i CV
  • Formell lederutdanning er ønskelig, men god og relevant ledererfaring fra tilsvarende arbeid kan kompensere for manglende lederutdanning
  • Relevant ledererfaring er en stor fordel hvis man ikke har formell lederutdanning
  • God kunnskap om ansvarsområdet pleie og omsorg, inkludert gjeldende lover og regler 
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
  • Det er ønskelig at du har førerkort
  • Du må ha gode datakunnskaper

Personlige egenskaper:

  • Evne til å være tydelig, positiv, trygg og engasjerende i lederrollen er viktig
  • Du evner å holde hodet kaldt selv i perioder hvor det koker rundt deg  
  • Du evner å motivere og videreutvikle dine medarbeidere, slik at alle drar i samme retning
  • God samarbeidspartner
  • Kunne jobbe parallelt med flere oppgaver
  • God lytter
  • Jobbe stukturert i en hektisk hverdag.

- Det legges stor vekt på personlig egnethet, da det er viktig at man vil fungere godt i tjenestestedets ledergruppe 

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Engasjerte og kompetente medarbeidere
  • Variasjon mellom selvstendig arbeid og teamarbeid
  • Lønn iht. gjeldende avtaler
  • God offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend 

 

Før tiltredelse må det fremlegges  gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4, den må ikke være eldre enn 3 mnd.
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1349, RYKKINN
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4138149
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 31.10.2021