Ledig stilling

Larvik kommune

Avdelingskoordinator

Offentlig forvaltning

Er du den som holder styr på det hele og samtidig har et glimt i øyet? Vi ser etter en avdelingskoordinator som kan styre skuta med elegant presisjon og en porsjon humor – fordi la oss innrømme det, en god latter gjør alt bedre! Hos oss i Larvik kommune er du ikke bare en del av teamet, men en vital komponent som veileder og samarbeider med våre fantastiske ansatte. Hvis du har en norsk autorisasjon som vernepleier, førerkort, og kan snakke både norsk og digitale språk, så er vi allerede begeistret over å høre fra deg.

Kvalifikasjoner:

Vi vet hva du tenker – hva krever denne jobben egentlig? Du trenger norsk autorisasjon som vernepleier, førerkort klasse B (nei, ingen Formel 1-erfaring nødvendig), samt gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper. Erfaring med HOL kap 9 er gull pluss hvis du er kjent med utfordrende atferd. I tillegg må du være litt som en orkesterdirigent; samvirke og samhandle med kollegaer er en del av jobben. Det er litt som å være en superhelten som holder ting i sjakk. Har du sjonglert med samarbeidsrelasjoner med pårørende eller veiledet kollegaer, studenter eller elever? Oi, nå begynner vi å bli skikkelig imponert!

Personlige egenskaper:

Vi ser etter en avdelingskoordinator som har en Sherlock Holmes-aktig evne til kommunikasjon og samarbeid. Altså, du bør kunne jobbe selvstendig (tanken på at du kan jobbe uten å ha noen som står over skuldra di er ganske kult, ikke sant?), ta initiativ, og ta ansvar. Det er også fint om du er fleksibel og løsningsorientert, med en evne til å finne humor i hverdagen. Vi legger vekt på personlig egnethet. Menn oppfordres til å søke. 

Vi tilbyr:

Hva kan du forvente hos oss? Et arbeidsmiljø som er inkluderende og kolleger som er der for å støtte deg når du har en dårlig hårdag eller stort behov for kaffe. Vi elsker å dele kunnskap og måler suksess i hvor gode vi gjør hverandre. Vi tilbyr varierte arbeidsoppgaver som er like spennende som en Netflix-serie og muligheten til å utvikle dine egne ferdigheter. Vi har gode velferdsordninger som inkluderer muligheter til å være med i hytte- og kunstforeninger, bedriftsidrettslag, og treningssenter-rabatter (ja, du kan bytte ut kanelsnurr med spinningsøkt, men vi dømmer deg ikke). Lønn etter avtale, selvfølgelig, og god pensjons- og forsikringsordning i KLP, samt muligheter til å utgjøre en forskjell i Larvik kommune – vi kan ikke vente med å se hva du har å tilby!


    Viktig å vite før du starter hos oss
    Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

    Mangfold er en styrke
    Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

    Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
    Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

    Vise frem politiattest
    Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

    Hvordan søke
    Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

    Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
    Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

    En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!