Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Larvik kommune

Avdelingskoordinator 

Offentlig forvaltning

Vi søker etter sykepleier/vernepleier med kompetanse, erfaring og interesse for psykisk helse og rus. Vi søker deg som er forbedring og utviklingsorientert. Igjennom dette bygger Larvik kommunes positive omdømme. 

Virksomhet psykisk helse og avhengighet i Larvik kommune yter tjenester til mennesker med ulike psykisk utfordringer og avhengighetsproblematikk.
Det er ledig to faste stillinger som sykepleier/vernepleier med koordinatorfunksjon i virksomheten, avdeling botiltak. 

Avdelingskoordinator jobber tett sammen med avdelingsleder i generell drift og utvikling av de ulike botiltakene. Botiltakene ligger sentralt i Larvik kommune og er fordelt på 5 lokaliteter, hvorav alle botiltakene ligger i et naturlig bymiljø. Totale årsverksrammen på alle botiltakene er på 45 årsverk. 

Målgruppen for botiltaket er mennesker med utfordringer knyttet til rus og psykiske lidelser, der målsettingen er å utvikle og ivareta beboernes fungeringsnivå og livskvalitet.

Stillingen innebærer arbeid kun på dagtid. 

Kvalifikasjoner:

  • Du er sykepleier/vernepleier med autorisasjon
  • Det er ønskelig med videreutdanning innen psykisk helse og rus
  • Du har kompetanse og erfaring fra psykisk helse og rusfeltet
  • Du har førerkort klasse B 

Personlige egenskaper:

  • Du må ha engasjement og stor interesse for målgruppen. 
  • Du må være fleksibel og ha evne til å håndtere høy grad av kompleksitet. 
  • Du må være proaktiv iht til samfunnsutvikling og ha evne til å tilegne deg kunnskap innenfor fagområdet.
  • Du må være målrettet og ha evne til å jobbe selvstendig og variert
  • Du må være strukturert og jobbe planmessig, men og ha en evne til å omstille deg når uforutsette situasjoner oppstår. 

Personlig egnethet vektlegges. 

Vi tilbyr:

  • Vi tilbyr et arbeidsmiljø som er preget av høy faglig utvikling, og en ansatt gruppe som brenner for faget
  • Vi tilbyr en mulighet hvor du får være med på å utvikle tjenester for personer med psykisk helse og rus utfordringer
  • Stor grad av selvstendig arbeid hvor du får mulighet og utvikle din egen stillingen innenfor tillitsbasert ledelse
  • Lønn etter avtale
  • God pensjons- og forsikringsordning i KLP
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre

Viktig å vite før du starter hos oss


Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!