• Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    16.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4568996
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 06.05.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillehammer kommune

Assisterende tjenesteområdeleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Dette er en spennende leder jobb for deg som er engasjert og brenner for tjenestene våre. Din kunnskap og evne til å være med å lede et stort tjenesteområde i tråd med visjoner og målsetninger er viktig. Du er en leder som har ambisjoner på vegne av både brukere, ansatte og Kommunen og er god på å skape relasjoner og evne til gjennomføring.  Mestringsmodellen er sentral i arbeidet vårt og ser mulighetene fremfor begrensningene på individnivå gjennom den enkeltes ressurser og utvikling. En meningsfull hverdag med brukermedvirkning er en viktig del i tjenestene. 

Vi har ledig 100% stilling som Assisterende tjenesteområdeleder. Du vil få arbeide tett med Tjenesteområdeleder, stab-støtte og avdelingsledere samt samarbeidspartnere internt og eksternt. Tilrettelagte tjenester gir tjenester til personer med ulike funksjonsnedsettelser i alle aldersgrupper. Vårt fokus er at den enkelte tjenestemottaker skal oppleve mestring og utvikling ut i fra egne forutsetninger. Tjenesten og kommunen sin innretning av tjenesten er under konstant endring og du får muligheten til å være med å være med å utvikle tjenesten. Vi har flere spennende utviklingsprosjekt gående; ny praksismodell med Høyskolen i Innlandet, implementering av velferdsteknologi, digitalisering av fagsystem, styrking av heltidskultur og etablering av nytt bygg på 3000 kvm for arbeid og opplæring vår-sommer2022. 

Arbeidsoppgaver:

Jobbe målrettet og bidra til innovasjon og helhetlig utvikling av tjenesten
Arbeide med omstillings- og utviklingsarbeid kontinuerlig
Være oppdatert på lovverk og føringer knyttet til tjenesten for å utvikle tjenesten
Veiledning og støtte til avdelingsledere
Lede prosesser og prosjekter
Drifts- og forvaltningsoppgaver i forståelse med TO leder

Stedfortreder for Tjenesteområdeleder ved behov

Kvalifikasjoner:

Krav til helsefaglig bachelor utdanning
Ønske om videreutdanning innen ledelse

Ønskelig med bred ledererfaring innen helse og omsorgstjenester

Ønskelig med erfaring innen tjenesteutvikling, omstilling og prosesser

Erfaring, faglig innsikt  og kunnskap om tjenesteyting til mennesker med nedsatt funksjonsevne

God økonomiforståelse

Personlige egenskaper:

Gode kommunikasjonsevner og evne til å skape gode relasjoner til samarbeidspartnere både internt og eksternt. 

Jobbe systematisk, målrettet, selvstendig og samarbeide i team.
Evne til å motivere og engasjere.
Gode samarbeidsevner.
Evne til å prioritere og delegere.
God muntlig og skriftlig framstillingsevne.

Personlig egnethet vil tillegges stor vekt

Vi tilbyr:

Du får en aktiv rolle i utvikling av tjenesten.
Din kunnskap og ditt engasjement blir viktig for fremtidsrettet utvikling av tjenestene.
Du får jobbe tett sammen med Tjenesteområdeleder og avdelingsledere med bred erfaring.
Lønn etter avtale.
God pensjonsordning gjennom KLP.  

  • Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    16.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4568996
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 06.05.2022