• Company
    Gjerdrum kommune
  • Application deadline
    30.08.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4010402
  • Look here for other jobs from Gjerdrum kommune
  • Updated 05.08.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Gjerdrum kommune

Assisterende avdelingsleder ved Gjerdrum sykehjem 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Gjerdrum sykehjem er en del av virksomhet for helse, mestring og omsorg. Sykehjemmet skal sertifiseres til Livsgledehjem høsten 2021, og vi er også i innspurten i prosjekt Heltidskultur.

Assisterende avdelingsleder vil ha personalansvar for sin delegerte gruppe. Assisterende avdelingsleder inngår i sykehjemmets lederteam som i tillegg består av avdelingsleder og fagutviklingssykepleier. Sykehjemmet består av 41,77 årsverk fordelt på 3 sengeposter, kjøkken, vaskeri og dagsenter for eldre.

Vi søker deg som har ledererfaring, og kan vise til gode resultater både fra økonomi- og omstillingsarbeid.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier.
  • Videreutdanning eller master i ledelse er ønskelig.
  • Kunnskap og erfaring knyttet personalforvaltning.
  • God kjennskap til turnusplanlegging og økonomisk styring .
  • Ledererfaring fra tilsvarende arbeid.
  • Søker må kunne vise til gode resultater i lederrollen fra tidligere arbeid.
  • Gode IKT-kunnskaper.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

 

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som:

  • Har evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid under press.
  • Er ansvarsbevisst, pålitelig og lojal.
  • Har en solid forståelse for rammebetingelsene som en offentlig leder må forholde seg til.
  • Er en god rollemodell som oppmuntrer til dialog og samarbeid. Samt har evne til å motivere og inspirere medarbeidere.
  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Er tillitsskapende med høy integritet.
  • Har evne til målrettet, systematisk og metodisk arbeid, og ser helheten for avdelingen og virksomheten.

Personlig egnethet for stillingen vektlegges

 

Vi tilbyr:

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver.
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Samarbeid med faglig dyktige kolleger.
  • Stillingen avlønnes etter avtale.
  • Gode pensjonsordninger.

 

Før tiltredelse må det legges frem politiattest i tråd med Lov om Helsepersonell m.m. (helsepersonelloven) §20a og Lov om kommunale helse og omsorgstjenester m.m §5.4 (helse og omsorgstjenesteloven). 

 

  • Company
    Gjerdrum kommune
  • Application deadline
    30.08.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4010402
  • Look here for other jobs from Gjerdrum kommune
  • Updated 05.08.2021