Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
09.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5113, TERTNES
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3740818Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 19.04.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Assisterende avdelingsleder ved Åsane bosenter
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Behandling, bo- og ressursveiledning (BBR) er en resultatenhet under Etat for psykisk helse og rustjenester som ble opprettet 01.03.2020. Enheten har 140 årsverk med ca 330 ansatte fordelt på 8 bosenter og en administrasjon. Alle bosenter i enheten arbeider ut fra en recovery-orientert tilnærming. Å møte brukernes individuelle behov på en faglig god måte er sentrale mål for tjenesteytingen.
BBR søker etter en engasjert og erfaren miljøterapeuter med ledererfaring i 100 % stilling som assisterende avdelingsleder ved Åsane bosenter.
Åsane bosenter gir heldøgns omsorgstilbud til mennesker med ROP lidelser. Det er knyttet opp 23,3 årsverk med syv beboere. Vi kan tilby et variert fagmiljø bestående av
tilsynslege, sykepleiere, vernepleiere, sosionomer, erfaringskonsulenter, fagarbeidere, kokk og assistenter.
Ansatte arbeider langvakter (12,5 timer), med arbeid hver 4.helg.
Stillingen innebærer arbeid på dagtid fra mandag til fredag, med unntak av lørdag og søndag hver 4. helg
Arbeidsoppgaver:
· Stedfortreder for avdelingsleder etter avtale· Medansvarlig for avdelingens systematiske HMS-arbeid
· Medansvarlig for daglig drift og sikre faglig forsvarlige tjenester
· Planlegge og gjennomføre opplæring og undervisning av ansatte i bosenteret
· Oppfølgingsansvar for studenter og lærlinger
· Delta i utarbeidelse av turnus og dag-til-dag-styring av denne
· Ansvar for opprettelse av ansvarsgrupper og iverksetting av individuell plan (IP)
· Samarbeid med spesialisthelsetjeneste
· Bidra til et godt arbeidsmiljø
· Stillingen inngår i turnus med arbeid hver fjerde helg
Kvalifikasjoner:
· Bachelorgrad i sykepleie/ vernepleie.· Videreutdannelse innen psykisk helse og/ eller rusbehandling
· Relevant erfaring fra arbeid med mennesker med psykiske lidelser og rus
· Ledererfaring er en fordel
· Beherske norsk skriftlig og muntlig
· Gode datakunnskaper. Kjennskap til Bergen kommune sine fagsystemer er en fordel
Personlige egenskaper:
· Være en god rollemodell· Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
· Du må ha evne til å arbeide selvstendig så vel som i team.
· Åpenhet, pålitelighet og lojalitet verdsettes
· Du må ha en løsningsorientert tilnærming til arbeidets utfordringer
· Godt humør
Vi tilbyr:
· Lønn etter lønnsnivå i Bergen kommune.
· God pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring.
· Høyt faglig nivå.
· En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift.
· Et tverrfaglig og engasjerende arbeidsmiljø.
· Veiledning
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
09.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5113, TERTNES
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3740818Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 19.04.2021