• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    09.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5113, TERTNES
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3740818
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 19.04.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Assisterende avdelingsleder ved Åsane bosenter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Behandling, bo- og ressursveiledning (BBR) er en resultatenhet under Etat for psykisk helse og rustjenester som ble opprettet 01.03.2020. Enheten har 140 årsverk med ca 330 ansatte fordelt på 8 bosenter og en administrasjon. Alle bosenter i enheten arbeider ut fra en recovery-orientert tilnærming. Å møte brukernes individuelle behov på en faglig god måte er sentrale mål for tjenesteytingen.
BBR søker etter en engasjert og erfaren miljøterapeuter med ledererfaring i 100 % stilling som assisterende avdelingsleder ved Åsane bosenter. 
Åsane bosenter gir heldøgns omsorgstilbud til mennesker med ROP lidelser. Det er knyttet opp 23,3 årsverk med syv beboere. Vi kan tilby et variert  fagmiljø bestående av 
tilsynslege, sykepleiere, vernepleiere, sosionomer, erfaringskonsulenter, fagarbeidere, kokk  og assistenter.
Ansatte arbeider langvakter (12,5 timer), med arbeid hver 4.helg.

Stillingen innebærer arbeid på dagtid fra mandag til fredag, med unntak av lørdag og søndag hver 4. helg  


Arbeidsoppgaver:

·       Stedfortreder for avdelingsleder etter avtale
·       Medansvarlig for avdelingens systematiske HMS-arbeid
·       Medansvarlig for daglig drift og sikre faglig forsvarlige tjenester
·       Planlegge og gjennomføre opplæring og undervisning av ansatte i bosenteret
·       Oppfølgingsansvar for studenter og lærlinger
·       Delta i utarbeidelse av turnus og dag-til-dag-styring av denne
·       Ansvar for opprettelse av ansvarsgrupper og iverksetting av individuell plan (IP)
·       Samarbeid med spesialisthelsetjeneste
·       Bidra til et godt arbeidsmiljø
·       Stillingen inngår i turnus med arbeid hver fjerde helg

Kvalifikasjoner:

·       Bachelorgrad i sykepleie/ vernepleie.
·       Videreutdannelse innen psykisk helse og/ eller rusbehandling
·       Relevant erfaring fra arbeid med mennesker med psykiske lidelser og rus
·       Ledererfaring er en fordel
·       Beherske norsk skriftlig og muntlig
·       Gode datakunnskaper. Kjennskap til Bergen kommune sine fagsystemer er en fordel

Personlige egenskaper:

·       Være en god rollemodell
·       Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
·       Du må ha evne til å arbeide selvstendig så vel som i team.
·       Åpenhet, pålitelighet og lojalitet verdsettes
·       Du må ha en løsningsorientert tilnærming til arbeidets utfordringer
·       Godt humør

Vi tilbyr:

·       Lønn etter lønnsnivå i Bergen kommune.
·       God pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring.
·       Høyt faglig nivå.
·       En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift.
·       Et tverrfaglig og engasjerende arbeidsmiljø.
·       Veiledning


 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    09.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5113, TERTNES
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3740818
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 19.04.2021