• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    01.12.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0871, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2268351
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 27.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Assisterende avdelingsleder

Offentlige tjenester og forvaltning

Barn og unge skal oppleve et barnevern som er trygt, nyttig og samarbeidende sett fra barn og unge selv.
Bakkehaugen ungdomsinstitusjon har plass til seks ungdommer i alderen 13-18 år. Sentralt i vårt arbeid er omsorg, relasjonsetablering, familie- og nettverksjobbing, aktivisering og etablering av strukturer som gir nødvendig utviklingsstøtte for ungdommene. Bakkehaugen samarbeider med psykolog og familieterapeut i Barne- og familieetaten. Vi har en tilknytningsorientert og traumesensitiv faglig tilnærming.

Nåværende assisterende avdelingsleder har fått andre spennende oppgaver i etaten, og vi søker derfor hans erstatter.  Assisterende avdelingsleder inngår i institusjonens lederteam og har stedfortrederfunksjon med særlig ansvar for utvikling og kvalitetssikring av det miljøterapeutiske arbeidet.

I henhold til personopplysningsloven skal vitnemål og attester vedlegges søknaden elektronisk. Om dette ikke er praktisk mulig ber vi om at disse blir tatt med til et eventuelt intervju.

Arbeidsoppgaver
  • Daglig drift av institusjonen i samarbeid med avdelingsleder, etter Kvalitetsforskriften og Rettighetsforskriften
  • Kvalitetssikring av rapporter og annen dokumentasjon
  • Arbeid knyttet til godkjenning, tilsyn og kontroll
  • Planlegging og oppfølging av turnusplan i GAT
  • Veiledning og oppfølging av medarbeidere
  • Rekruttering, veiledning og oppfølging av ekstravakter
Kvalifikasjoner
  • Godkjent høyskoleutdanning som barnevernpedagog eller sosionom
  • Relevant ledererfaring 
  • Institusjonserfaring med målgruppen
  • Erfaring med planlegging og oppfølging av turnus  
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Tilfredsstillende politiattest (ikke eldre enn 3 mnd) kreves før ansettelse. Attesten skal ikke vedlegges søknaden

Det er i tillegg ønskelig at søker har relevant fagrettet videreutdanning

Personlige egenskaper
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Vennlig og tydelig lederstil
  • Løsningsorientert og god omstillingsevne
  • Evne til å arbeide selvstendig og under høyt arbeidspress
  • Evne til å organisere og strukturere arbeidet
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
  • Spennende og utfordrende oppgaver, et godt fagmiljø og gode kolleger
  • Fleksitidsordning
  • Gode tjenestepensjons-, forsikrings- og låneordninger i Oslo pensjonsforsikring
  • Lønnstrinn 46 i Oslo kommunes regulativ (p.t. kr. 609 300)
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    01.12.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0871, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2268351
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 27.11.2019