• Bedrift
    Skiptvet kommune
  • Søknadsfrist
    15.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1816, SKIPTVET
    SKIPTVET
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4223410
  • Se her for andre jobber fra Skiptvet kommune
  • Oppdatert 16.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Skiptvet kommune

Assistent 60 % stilling - åpen omsorg

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillingen

Assistent i praktisk bistand/hjemmehjelp 60 % stilling, fast, p.t. dagtid ledig f.o.m. 03.01.2022.

Beskrivelse
Tjenesteområdet Pleie og omsorg i Skiptvet kommune er delt inn i syv avdelinger. I Avdeling hjemmesykepleie og praktisk bistand gir vi tjenester til brukere som bor hjemme og har vedtak på praktisk bistand/hjemmehjelp, hjemmesykepleie, og trygghetsalarm.

Vi er opptatt av å bidra slik at den enkelte bruker opplever mestring i hverdagen og kan bo lengts mulig i eget hjem. Dette fokuset vil bli jobbet videre med i forbindelse med ny Omsorgsplan for kommunen, og vi ønsker derfor å ansette en som vil være med på denne endringen.

Vi har for tiden en ledig stilling som assistent i praktisk bistand/hjemmehjelp. Den som ansattes vil ha mulighet til å bli med på en endring i tjenesten, hvor det vil bli gradvis mer fokus på hverdagsmestring, og gjennom dette også mer varierte arbeidsoppgaver.

Arbeidsoppgaver
- Arbeide ut ifra vedtak om praktisk bistand/hjemmehjelp og veiledning til hjemmeboende brukere
- Utføre og bistå i renhold av hjemmet og grunnleggende behov hos brukere med ulike funksjonsnivå
- Bidra til å styrke bruk av egne ressurser hos brukerne for å ivareta og mestre eget liv og egen helse
- Dokumentere i CosDoc
- Selvstendig ansvar for å holde seg faglig oppdatert

Kvalifikasjoner

- Erfaring fra hjemmebaserte tjenester eller sykehjem er en fordel
- Gode samarbeidsevner
- Selvstendighet og evne til å påta seg allsidige oppgaver
- Fleksibilitet. At du ser muligheter og brukernes ressurser, og ikke er avhengig av faste rutiner, men trives med det uforutsigbare
- Ansvarsbevisst og pålitelig
- Det kreves gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
- Må ha førerkort klasse B og disponere egen bil. Det gis kjøregodtgjørelser etter kommunale satser


Vi tilbyr
- Spennende, utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
- God opplæring
- Hyggelige kollegaer
- Ordnede arbeidsforhold
- Gode pensjons- og forsikringsordninger


Særskilte krav til stillingsinnehaver

Oppdatert politiattest må leveres ved ansettelse.

 Lønn og vilkår: Arbeidstakere tilsettes i Skiptvet kommune på de vilkar som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP. Arbeidstaker må være forbredt på at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres internt i kommunen.

 Søknadsfrist:15.12.21
 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

  • Bedrift
    Skiptvet kommune
  • Søknadsfrist
    15.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1816, SKIPTVET
    SKIPTVET
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4223410
  • Se her for andre jobber fra Skiptvet kommune
  • Oppdatert 16.11.2021