• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    04.12.2021
  • Sted:
    BERGEN
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VESTLAND
  • Arbeidssted:
    BERGEN
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4216870
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune

Årstad hjemmesykepleie søker sykepleiere i faste 100% stillinger

Bergen kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Hjemmebaserte tjenester i Årstad har sentrumsnære lokaler i Kanalveien 62, med kort vei til bybanestopp på Wergeland.

Enheten består av ca. 230 årsverk fordelt på 5 hjemmesykepleieavdelinger, døgnbemannet omsorg plussbolig, hjemmehjelpsavdeling og byomfattende nattjeneste. Vi gir nødvendig helsehjelp til ca. 750 hjemmeboende pasienter.

Alle hjemmesykepleieavdelingene er samlokalisert i Kanalveien 62.

Hver hjemmesykepleieavdeling består av avdelingsleder, fagansvarlig, sykepleiere, hjelpepleiere/helsefagarbeidere og helgeavløsere.

Vi søker autoriserte sykepleiere til faste 100% stillinger i avd. Slettebakken, avd. Natland, avd. Minde og avd. Danmarksplass.

Ønsker snarlig tiltredelse/etter nærmere avtale.

I Årstad hjemmebaserte tjenester vil du være en del av et aktivt og inspirerende arbeidsmiljø, med muligheter for personlig utvikling og økt kompetanse.

Arbeid hver 3. helg i todelt turnus (dag og kveld).

Arbeidsoppgaver:

Pasienter i vårt tjenesteområde er primært eldre med oppfølgingsbehov til blant annet palliasjon, diabetes, sår/sårbehandling, ALS, demens, hjemmedialyse, IV-behandling og etter hjerneslag.

  •  Jobbe etter primærsykepleiersystem
  • Kliniske vurderinger ved bruk av observasjonsskjema
  • Dokumentere i gjeldene fagsystemer
  • Veiledning, oppfølging og undervisning av studenter og ansatte
  • Samhandling med blant annet fastlege, sykehus, pårørende og Vurderingskontoret

Kvalifikasjoner:

  • Stillingen krever utdanning som sykepleier med gyldig norsk autorisasjon
  • Det er et krav at ansatte evner å kommunisere tydelig norsk, både muntlig og skriftlig. Søkere utenfor Norden må kunne dokumentere bestått B2-test i norsk (tidligere "Bergenstesten")
  • Gyldig oppholds- og arbeidstillatelse
  • Gyldig politiattest må fremlegges
  • Gyldig førerkort kl. B

Personlige egenskaper:

Personlig egnethet vil bli vektlagt, spesielt med tanke på selvstendighet og kommunikasjonsferdigheter

Vi tilbyr:

  • Nyoppussede og flotte lokaler
  • Opplæringsprogram over 6 måneder
  • Mulighet til påvirke prioriteringer i egen hverdag
  • Kurs og fagdager
  • Mulighet for etter- og videreutdanning
  • Faglig og personlig utvikling
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
  • Lønn i henhold til gjeldene tariff (p.t. årslønn fra kr. 424.000 til kr. 523.600 + diverse tillegg)
 
  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    04.12.2021
  • Sted:
    BERGEN
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VESTLAND
  • Arbeidssted:
    BERGEN
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4216870
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune