• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    25.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5350240
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Aktivitør

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering har ledig spennende stilling som aktivitør ved et av våre dagsenter. Er du engasjert, kreativ og selvstendig? Har du erfaring fra arbeid med eldre og med brukere som har diagnosen demens? Da er vi kanskje noe for deg!

Rundeskogen dagsenter er et tilbud for hjemmeboende som er helsesvake og/eller har diagnosen demens. Det er en vedtaksbasert tjeneste og dagsenteret gir tilbud til opptil 12 brukere hver dag. Vi er brukerorientert og har fokus på brukernes ressurser. Vi er opptatt av å stille spørsmålet " Hva er viktig for deg?" til våre brukere slik at vi kan gi best mulig tjenester. Rundeskogen dagsenter er lokalisert ved Rundeskogen bo- og aktivitetssenter.

EHR består av 7 soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, flere dagsenter og eldresenter. Vi har også Sandnes Helsesenter med 3 ulike korttidsavdelinger og Hverdagsrehabilitering. I tillegg har vi demenskoordinator, frivillighetskoordinator, klinisk ernæringsfysiolog, bioingeniør og konsulent innen velferdsteknologi i virksomheten vår. 

 

Vi har nå følgende stilling ledig:

  • 100% fast per tiden Rundeskogen dagsenter. Oppstart 01.11.2023

 

Ta gjerne kontakt for spørsmål eller mer informasjon om  stillingen.

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev som aktivitør
  • Relevant erfaring fra lignende arbeid
  • Det er ønskelig med medisinkurs
  • God digital kompetanse 
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2 - dette må dokumenteres. Gjelder ikke søkere som har et skandinavisk språk som morsmål.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
  • Førerkort klasse B er et krav for stillingen

Personlige egenskaper:

  • Du er faglig engasjert og bidrar til økt kompetanse
  • Du er sosial, initiativrik, kreativ og ansvarsbevisst
  • Du er positiv, løsningsfokusert og endringsvillig
  • Du har et stort engasjement  for eldre og har gode evner til  lytte og samtale
  • Du er brukerorientert og ser brukernes ressurser
  • Du er opptatt av hva som er viktig for våre brukere, og av å være et godt bidrag til arbeidsmiljøet
  • Du må kunne jobbe effektivt og strukturert i et variert og hektisk arbeidsmiljø
  • Evner å styre egen arbeidshverdag
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen
  • Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø
  • Variert arbeidshverdag
  • Muligheter for faglig utvikling
  • Stillingen er pr tiden dagtid
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    25.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5350240
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune