• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5096, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5658204
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Aktivitetskoordinator

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for inkludering er organisert innunder Byrådsavdeling for barnevern, sosiale tjenester og mangfold. Formålet til Etat for inkludering er å samle og videreutvikle tjenestene som jobber med bosetting av nyankomne flyktninger, kvalifisering til deltakelse i arbeids- og samfunnslivet. Vi skal også gi opplæring i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere og grunnskoleopplæring for voksne. Etat for inkludering har fire resultatenheter: Introduksjonssenteret for flyktninger, Bergen læringssenter for norsk og samfunnsfag, Grunnskole for voksne og Tolketjenesten. I tillegg skal Etat for inkludering ha ansvar for å drifte Bergen inkluderingssenter.

Bergen inkluderingssenter åpner april 2024 i nyoppussede og flotte lokaler på Landås. Den tidligere lærerhøyskolen under Ulriken har blitt et praktbygg med arealer som skal fylles med innhold og aktivitet syv dager i uken.

Hovedbrukerne av Bergen inkluderingssenter er enheter ved Etat for inkludering, Etat for idrett, Bergen voksenopplæring og Senter for migrasjonshelse. Senteret skal i tillegg romme ulike aktiviteter for nærmiljø og innbyggere i Bergen for øvrig. 

Etat for Inkludering søker etter en kvalifisert aktivitetskoordinator i fast 100% stilling for Bergen inkluderingssenter med oppstart 01.08.2024. Aktivitetskoordinator vil rapportere og jobbe tett med senterleder.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på minimum bachelornivå innen samfunnsvitenskap, pedagogikk, organisasjonsutvikling eller lignende. Lengre relevant arbeidserfaring kan kompensere for krav om høyere utdanning 
  • Erfaring fra interkulturelt arbeid er ønskelig 
  • Saksbehandling i digitale systemer. Kjennskap til Aktiv Kommune eller tilsvarende systemer er ønskelig 
  • Erfaring fra gjennomføring og evaluering av prosjekter, samt større arrangementer er ønskelig 
  • Erfaring med bruk av sosiale medier og informasjonsarbeid er ønskelig, gjerne erfaring fra markedsføring. Må evne å kommunisere tydelig og presist. 

Personlige egenskaper:

  • Meget god evne til å samarbeide, ivareta gode relasjoner og dele kompetanse
  • Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
  • Evnen til å forstå og respektere ulike kulturer og bakgrunner er avgjørende for å skape et inkluderende miljø
  • Har høy grad av gjennomføringsevne og er ansvarsbevisst i den daglige arbeidsutførelsen
  • Er trygg og komfortabel i en hektisk hverdag og evner å håndtere flere ulike oppgaver samtidig
  • Har stor fleksibilitet og er komfortabel med variert arbeidstid
  • Vilje og evne til å utføre varierte arbeidsoppgaver etter behov
  • Evner å jobbe selvstendig og trives godt med å strukturere og planlegge egen arbeidshverdag
  • Stiller høye krav og opptatt av å jobbe mål- og resultatorientert

Vi tilbyr:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver med gode muligheter for faglig utvikling
  • Et inspirerende arbeidsmiljø med kompetente og hyggelige kollegaer
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Inkluderende arbeidslivsavtale (IA)
  • Fleksitidsavtale
  • Lønns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lov, forskrifter og avtaler
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5096, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5658204
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune