Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
16.08.2021Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5221, NESTTUN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4000695Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 30.07.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Aktivitets- og frivillighetskoordinator
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vår dyktige og engasjerte aktivitets- og frivillighetskordinatoor går av med pensjon. I den forbindelse søker vi deg som vil videreføre det gode arbeidet som er lagt ned over år. Vi har lenge jobbet med å bygge relasjoner mellom sykehjemmet og lokalsamfunn, gjennom frivillige engasjement. Du vil være en relasjonsbygger mot nærmiljøet, frivillige og andre aktører. Samtidig vil du ha ansvar for å organisere og tilrettelegge for aktivitet på sykehjemmet.
Skjoldtunet er et sykehjem med 64 korttidsplasser. Det er 3 avdelinger for personer med demens, 3 avdelinger er korttid somatisk og 2 rehabiliteringsavdelinger. Sykehjemmet er omgitt av 3 nydelige hager som ofte brukes til arrangement og aktiviteter.
Du som søker har et stort hjerte for eldreomsorgen og ønsker å skape gode øyeblikk og glede for pasientene våre. Du vil ha en viktig funksjon og rolle i samarbeidet mellom ansatte og frivillige.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for planlegging, ledelse og gjennomføring av aktiviteter og arrangement på sykehjemmet.
- Ansvar for å utvikle, kvalitetssikre og markedsføre aktiviteter og arrangementer.
- Arbeide aktivt med å bygge relasjoner mellom sykehjemmet og nærmiljøet, samt andre samarbeidspartnere.
- Administrere og publisere på Facebook siden til sykehjemmet.
- Rekruttere, følge opp og ta vare på våre frivillige samarbeidspartnere.
- Tilrettelegge for godt samarbeid med avdelingene på sykehjemmet og bidra med raushet og varme.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på høgskolenivå er ønskelig.
- Videreutdanning innenfor frivillighetskordinatoor i eldreomsorg og eller pedagogikk er ønskelig.
- Kunnskap om frivillige organisasjoner og erfaring med frivillighet er ønskelig.
- Gode lederegenskaper.
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
- Erfaring fra administrativt arbeid.
- Gode IT-kunnskaper.
- God økonomisk forståelse.
- Personlig egenhet blir tillagt stor vekt.
Personlige egenskaper:
- Du er engasjert, nytenkende, raus og skaper entusiasme rundt deg.
- Du er en lagspiller som får frem det beste i andre mennesker og suveren på samspill med andre.
- Du er inspirerende og evner å få folk med deg.
- Du er systematisk, selvstendig, initiativrik, fleksibel og spontan.
- Du er relasjonsorientert og ydmyk i din væremåte.
Vi tilbyr:
- Meningsfylte og varierte arbeidsdager.
- Støttende og engasjert ledelse, gode kolleger som gir det lille ekstra.
- En spennende arbeidsplass i stadig utvikling.
- Muligheter for eksterne og interne kurs.
- God pensjonsordning.
- Lønn etter tariff.
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
16.08.2021Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5221, NESTTUN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4000695Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 30.07.2021