• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    16.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5221, NESTTUN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4000695
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 30.07.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Aktivitets- og frivillighetskoordinator

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vår dyktige og engasjerte aktivitets- og frivillighetskordinatoor går av med pensjon. I den forbindelse søker vi deg som vil videreføre det gode arbeidet som er lagt ned over år. Vi har lenge jobbet med å bygge relasjoner mellom sykehjemmet og lokalsamfunn, gjennom frivillige engasjement. Du vil være en relasjonsbygger mot nærmiljøet, frivillige og andre aktører. Samtidig vil du ha ansvar for å organisere og tilrettelegge for aktivitet på sykehjemmet.

Skjoldtunet er et sykehjem med 64 korttidsplasser. Det er 3 avdelinger for personer med demens, 3 avdelinger er korttid somatisk og 2 rehabiliteringsavdelinger. Sykehjemmet er omgitt av 3 nydelige hager som ofte brukes til arrangement og aktiviteter.

Du som søker har et stort hjerte for eldreomsorgen og ønsker å skape gode øyeblikk og glede for pasientene våre. Du vil ha en viktig funksjon og rolle i samarbeidet mellom ansatte og frivillige.  

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for planlegging, ledelse og gjennomføring av aktiviteter og arrangement på sykehjemmet.
  • Ansvar for å utvikle, kvalitetssikre og markedsføre aktiviteter og arrangementer.
  • Arbeide aktivt med å bygge relasjoner mellom sykehjemmet og nærmiljøet, samt andre samarbeidspartnere.
  • Administrere og publisere på Facebook siden til sykehjemmet.
  • Rekruttere, følge opp og ta vare på våre frivillige samarbeidspartnere.
  • Tilrettelegge for godt samarbeid med avdelingene på sykehjemmet og bidra med raushet og varme. 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på høgskolenivå er ønskelig.
  • Videreutdanning innenfor frivillighetskordinatoor i eldreomsorg og eller pedagogikk er ønskelig. 
  • Kunnskap om frivillige organisasjoner og erfaring med frivillighet er ønskelig.
  • Gode lederegenskaper.
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne. 
  • Erfaring fra administrativt arbeid. 
  • Gode IT-kunnskaper. 
  • God økonomisk forståelse. 
  • Personlig egenhet blir tillagt stor vekt. 

Personlige egenskaper:

  • Du er engasjert, nytenkende, raus og skaper entusiasme rundt deg.
  • Du er en lagspiller som får frem det beste i andre mennesker og suveren på samspill med andre.
  • Du er inspirerende og evner å få folk med deg.
  • Du er systematisk, selvstendig, initiativrik, fleksibel og spontan. 
  • Du er relasjonsorientert og ydmyk i din væremåte. 

Vi tilbyr:

  • Meningsfylte og varierte arbeidsdager.
  • Støttende og engasjert ledelse, gode kolleger som gir det lille ekstra.
  • En spennende arbeidsplass i stadig utvikling.
  • Muligheter for eksterne og interne kurs.
  • God pensjonsordning.
  • Lønn etter tariff. 
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    16.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5221, NESTTUN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4000695
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 30.07.2021