Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Administrativ rådgiver i avdelingens lederteam

Offentlig forvaltning

Oslo universitetssykehus er en arbeidsplass med svært gode muligheter for både faglig og personlig utvikling. For å kunne møte dagens og fremtidens utfordringer, trenger vi dyktige og engasjerte medarbeidere. Vi er en utviklende arbeidsplass som skal ivareta både pasientene, pårørende og ansatte, og på den måten kan vi leve opp til vår visjon; «Sammen med pasientene skaper vi morgendagens behandling».

Avdeling rus- og avhengighetsbehandling søker etter adminstrativ rådgiver. Stillingen er organisert i stab og inngår i avdelingsleders lederteam.

Avdeling rus- og avhengighetsbehandling (ARA) ved Klinikk psykisk helse og avhengighet har ansvar for tverrfaglig spesialisert rusbehandling (TSB) i Oslo. Avdelingen består av 6 seksjoner og har et variert behandlingstilbud som dekker basistjenester med poliklinikk, rusakuttmottak, avgiftning og døgnbehandling. Nasjonal kompetansetjeneste TSB er organisert i avdelingen og vi har et tett samarbeid med RusForsk og andre forsknings- og utdanningsinstitusjoner ved og utenfor Universitetet i Oslo. ARA har et aktivt og bredt sammensatt brukerråd. Avdelingen er lokalisert ved sykehusene Aker, Gaustad, Ullevål og ved OUS Mortensrud. Avdelingen har store og viktige oppgaver for samfunnet, og står overfor en spennende tid med samling av våre tilbud på Nye Aker sykehus i 2030. Som vår administrative rådgiver vil du delta i arbeidet og påvirke hvordan fremtidens tilbud skal bli. 

Oslo universitetssykehus er en arbeidsplass med stort mangfold. Det mener vi er helt avgjørende for å løse de oppgavene som kreves av oss. Vi ønsker derfor at dette mangfoldet skal gjenspeiles blant søkerne til våre stillinger og oppfordrer alle til å søke uavhengig av hvem du er og hvilken bakgrunn du har.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra universitet eller høyskole på masternivå
  • Realkompetanse med relevans for de aktuelle oppgavene kan kompensere utdanningskravet
  • God kjennskap til og erfaring med administrative IT-verktøy
  • Organisasjonsforståelse og forståelse for driftsutfordringer i helseforetak

Personlige egenskaper:

Hos oss er det viktig at du:

  • har evnen til å samarbeide på tvers av ulike fagmiljøer
  • trives med å jobbe i en stor og kompleks organisasjon
  • har stor arbeidskapasitet og med en arbeidsform som er effektiv, strukturert og kvalitetsorientert med stor gjennomføringskraft
  • er fremtidsrettet og forbedringsmotivert i din tenkning
  • har evne til å skape tillit og bygge nettverk
  • kommuniserer godt muntlig og god skriftlig fremstillingsevne
  • har en interesse for faget og et ønske om bedre behandling for pasienter med rus- og avhengighetslidelser
  • at du er personlig egnet med de relasjonelle kvaliteter det innebærer

Vi tilbyr:

  • 100% fast stilling
  • En spennende og interessant stilling med mange muligheter for videre læring og utvikling
  • Kompetente og engasjerte kollegaer
  • En arbeidsplass preget av tillit, åpenhet og respekt
  • En trygg arbeidsplass med god kollegastøtte
  • Som nyansatt i OUS blir du en del av et nyansattprogram
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag