• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    01.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1166, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4326643
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 13.01.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Administrasjonssjef med fremtidsvisjoner for sykehjemsdrift

Offentlig forvaltning

Midtåsenhjemmet er et moderne sykehjem med et solid fagmiljø der kompetansedeling, samarbeid og arbeidsglede står sterkt. Vi ønsker oss en administrasjonssjef som er dyktig på både folk, fag og drift. Du må være innovativ, særlig innenfor velferdsteknologi og digitalisering. Vi søker deg som har fremtidsvisjoner for sykehjemsdrift!

Stillingen er nyopprettet, og vi håper du kan bidra til å løfte oss til nye høyder for å optimalisere tjenestetilbudet.

Sykehjemmet har 32 plasser for beboere med demenssykdom, 64 ordinære plasser, samt et dagsenter. Flere avdelinger har digitalt tilsyn, KOMP og eRom.

Du vil være en del av en engasjert ledergruppe og ha en sentral støttefunksjon. Arbeidsoppgaver vil omfatte strategisk og operativ- personal, økonomi og virksomhetsstyring, i samarbeid med institusjonssjef. Stillingen innebærer også personalansvar for serviceavdeling med personale innen merkantil, renhold, kantine/kjøkken og vaskeri.

Er dette noe du kan levere på, har vi veldig lyst til at du søker denne jobben hos oss. 

Arbeidsoppgaver:

  • Lede og utvikle daglig drift og administrasjon, og sikre at denne er i samsvar med lover, forskrifter og interne krav.
  • Ansvar for å sikre at digitale verktøy optimaliseres innen administrasjon. 
  • Ansvar for implementering og oppfølging av prosjekter innen velferdsteknologi og digitale samhandlingsverktøy. 
  • Medansvar for bygningsmessige forhold inkludert infrastruktur.
  • Pådriver til institusjonens plan- og strategiarbeid.
  • Administrasjonssjef har personalansvar.

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse fra universitets/høyskole, fortrinnsvis master innen relevant fagkrets. Gjerne innen prosjektledelse, endringsledelse, velferdsteknologi, IKT og/eller juridiske fag.
  • Må beherske IKT-verktøy og systemer godt, og bør inneha digital kompetanse på utvikling og digitalisering av drifts- og administrasjonsoppgaver.
  • Må ha erfaring og dokumenterbare resultater fra administrasjon og drift.
  • Må ha erfaring som leder med personalansvar.
  • Må ha meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, norsk skriftlig og muntlig nivå C1, gjennom hele ansettelsen.
  • Det er ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltningsrett, personaladministrative og arbeidsrettslige spørsmål.
  • Det er ønskelig med erfaring fra GAT produksjon og analyse.

Personlige egenskaper:

  • Vi trenger en tydelig leder som ser helheten, samtidig som du liker detaljer.
  • Du er nytenkende og trigges av å optimalisere arbeidsmetoder.
  • Du får med deg medarbeidere og kolleger i endringsprosesser.
  • Du har oversikt og er ryddig i prosesser.
  • Vi ønsker deg med stor arbeidskapasitet og overskudd.
  • Du har et smittende engasjement gjennom gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Varierte dager med bredt spekter av spennende og utfordrende arbeidsoppgaver og høyt tempo.
  • Et godt arbeidsmiljø hvor vi arbeider med basis i Oslo kommunes verdigrunnlag (brukerorientering, redelighet, engasjement og respekt).
  • Fleksibel arbeidstidsordning.
  • Gode lønns-, forsikrings-, og pensjonsforhold.
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    01.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1166, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4326643
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 13.01.2022