• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    25.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0569, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4317268
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 11.01.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Administrasjonssjef Lilleborg helsehus

Offentlig forvaltning

Lilleborg helsehus er ett av fire helsehus i Oslo. Hos oss vil du få være med på å utvikle et av Oslos viktigste tjenestetilbud. Vi har for tiden 98 helsehusplasser fordelt på 4 poster.

Pasientene hos oss kommer hovedsakelig rett fra sykehusopphold for videre vurdering, utredning og/eller rehabilitering. Det er en sammensatt pasientgruppe mtp. både alder, diagnoser og problemstillinger. Målet er at pasientene skal tilbake til eget hjem. På Lilleborg får pasienten tverrfaglig oppfølging av blant annet leger, sykepleiere, hjelpepleiere, ergoterapeuter, fysioterapeuter og ernæringsfysiologer.

Vi har ledig stilling som administrasjonssjef fra 01.04.2022, og søker etter deg som ønsker å være med å videreutvikle Lilleborg som et fremtidsrettet helsehus. 

Arbeidsoppgaver:

Lede og utvikle driftsavdelingen, herunder renhold, vaskeri, kjøkken og administrasjon

Ansvar for oppfølging av bygningsmessige forhold

1. linjesupport og teknisk bistand

Prosjektansvarlig ved utrulling av nye teknologiske løsninger 

Sikre at forvaltning og drift har høy kvalitet og er i samsvar med lover, forskrifter og interne krav

Sørge for at virksomheten arbeider med systematisk kvalitetsforbedring innen sine ansvarsområder

Medansvar for institusjonens plan- og utviklingsarbeid

Skape engasjement og være en pådriver for å iverksette forbedringsaktiviteter i linjen ved å implementere, koordinere og drifte prosesser

 

Kvalifikasjoner:

Utdanning på høyskole- / universitetsnivå innen relevant fagområde. Meget relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav

Ledererfaring

Høy digital kompetanse og erfaring fra digitaliseringsprosesser

God økonomiforståelse

God muntlig og skriftlig formidlingsevne, norsk skriftlig og muntlig på høyre nivå (C1-C2)

I henhold til helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 er det krav til stillingen om at det før tiltredelse fremlegges gyldig politiattest som fremleggelse ikke er eldre enn 3 måneder

 

Personlige egenskaper:

Du har engasjement, pågangsmot og gode samarbeidsevner

Du jobber selvstendig og effektivt

Du liker å jobbe i et hektisk miljø

Personlig egnethet samt erfaring fra tilsvarende arbeid vektlegges

Vi tilbyr:

Varierte dager med et bredt spekter av oppgaver

Et godt arbeidsmiljø, hvor det jobbes med basis i Oslo kommunes verdigrunnlag

Gode lønns- og pensjonsbetingelser

Sentral beliggenhet

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    25.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0569, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4317268
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 11.01.2022