Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Garuda Oslo AS

Administrasjonssjef

Bemanning og rekruttering

Bryn Byggklima skal igjennom et generasjonsskifte hvor hovedmålsetningen er å gå fra en gründer-orientert organisasjon til en administrasjonsstyrt bedrift. Administrasjonen vil ha det overordnede ansvaret for å utvikle bedriften både kulturelt, faglig og systemmessig for å oppfylle ledergruppens og styrets beslutninger.
For å oppnå dette skal selskapet ansette en administrasjonssjef som vil få ansvaret for å lede en administrasjon som skal utvikle driftskonsepter, styringssystemer, kultur og effektiviseringsprosjekter for å oppnå lønnsom vekst og langsiktig drift.
Administrasjonen må sette seg inn i og forstå linjens utfordringer med å forholde seg til en økende grad av endringer i kundenes krav om effektivitet, dokumentasjon og tidspress.

Administrasjonssjefen er en nytenkende leder som ser det store bildet, tenker strategisk og jobber systematisk og utviklingsorientert. Som administrasjonssjef får du en sentral rolle i å forme og påvirke utviklingsarbeidet, både i den administrative og operative driften. Du ønsker å gjøre en forskjell, både i påvirkning og gjennomføring. Du liker å jobbe med mennesker, er flink til å motivere, og evner å få det beste ut av hver medarbeider.
Som administrasjonssjef får du ansvar for å samle administrasjonen slik at den fremstår helhetlig. Administrasjonen består av økonomi, marked, IT/teknologi, HR og HMS/KS, og hver enhetene er ledet av avdelingsledere som du vil få personalansvar for. Samlet har administrasjonen 12 medarbeidere.

Administrasjonen er sentral for utviklingen av bedriftens operative virksomhet, gjennom å forstå hva som må utvikles for å styrke og effektivisere driften. Administrasjonssjefen sitter i bedriftens ledergruppe og vil ha et nært samarbeid med daglig leder og divisjonssjefer.

Stillingen er lokalisert ved hovedkontoret på Hvalstad i Asker.

  

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdannelse på BSc- eller MSc-nivå
  • Solid ledererfaring og erfaring med å etablere prestasjonsgrupper
  • Erfaring med å lede utvikling og endringsprosesser
  • God økonomisk forståelse

Personlige egenskaper:

  • Evne til å tenke strategisk og fremtidsrettet
  • Nytenkende, målbevisst og løsningsorientert
  • Strukturert og analytisk
  • Utviklingsorientert og evne til et operativt blikk
  • Initiativrik, høy gjennomføringsevne og god til å delegere oppgaver
  • Utpreget gode samarbeidsegenskaper
  • Meget selvstendig og evne til å drive seg selv og andre

Vi tilbyr:

  • Interessant og sentral lederstilling med stor påvirkningsmulighet
  • Store utviklingsmuligheter i et vekstselskap med mye energi
  • Bedriftshelsetjeneste, OTP, gruppeliv- og helseforsikring
  • Firmahytter/leilighet