Bedrift
Tynset kommuneSøknadsfrist
02.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2500, TYNSET
TYNSET
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6051512Se her for andre jobber fra Tynset kommune
Tynset kommune
Administrasjonsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillingen
Tynset kommune søker ny leder for fellestjenester. Stillingen har ansvar for daglig drift og utvikling av blant annet kommunens innbyggerservice, arkivfunksjon, regnskaps- og økonomitjeneste, lønnsfunksjon, personalhåndtering, kommunikasjon og øvrige administrative fellesfunksjoner.
Tynset kommune ønsker at fellestjenestene skal styrkes for å sikre effektiv drift, god lederstøtte, lik praksis og opplæring, og en fleksibel bruk av ressurser. Stillingen er nyopprettet, vil få en nøkkelrolle i organisasjonen, bli avgjørende for at kommunen skal levere gode tjenester og at resten av kommunens virksomhet skal driftes effektivt.
Dette er en spennende og sammensatt lederstilling med stort handlingsrom hos regionens største arbeidsgiver. Om lag 10 årsverk tilhører tjenesten. Målet er at tjenesten skal styrkes gjennom samling av, eller tydelige koblinger mellom, ressurser som er plassert ellers i organisasjonen.
Stillingen rapporterer til assisterende kommunedirektør. Arbeidssted er Tynset rådhus.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver
Lederansvar for de ansatte ved tjenesten
Ansvarlig for drift, utvikling og kvalitetsheving av administrative prosesser og systemer
Bidra til strategiske og praktiske beslutninger
Ledelse og deltakelse i ulike relevante fagutviklingsprosjekter, lokalt og regionalt
Sikre lik praksis, god lederstøtte, lik opplæring og riktig servicenivå internt
Skape gode nettverk og samhandlingsarena mellom ansatte i kommunen som arbeider med administrative oppgaver
Utvikle bruken av digitale verktøy for å forbedre arbeidsprosesser
Sikre etterlevelse av lover og forskrifter innen fagområdene
Ønskede kvalifikasjoner
Relevant høyere utdanning
Erfaring fra lignende stilling, gjerne i offentlig sektor
Gode lederegenskaper og evne til å motivere og utvikle medarbeidere
God forståelse for digital utvikling
Personlige egenskaper
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, som leder og medarbeider
Organisert og strukturert i kombinasjon med å være fremoverlent og nytenkende
Evne til å jobbe med varierende oppgaver i et dynamisk miljø
Høy grad av integritet og profesjonalitet
Fleksibel og tilpasningsdyktig
Vi tilbyr
Spennende og selvstendige arbeidsoppgaver
Store muligheter for å utvikle egen stilling
Et godt arbeidsmiljø
Du blir en sentral del av en kompetent organisasjon i stadig utvikling
Lønn etter avtale og gode pensjonsvilkår
Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.
NB! Søkere må aldri oppgi BankID-informasjon i søknadsprosessen! Dersom du blir spurt om dette, er det et svindelforsøk.
Bedrift
Tynset kommuneSøknadsfrist
02.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2500, TYNSET
TYNSET
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6051512Se her for andre jobber fra Tynset kommune
-
Kommunalsjef samfunn
Tynset kommune
TYNSET -
Leder PP-tjenesten/logopedtjenesten i Nord-Østerdal
Tynset kommune
TYNSET -
Vil du jobbe med et viktig IKT-system for sykehusene?
Helse Sør-øst RHF
OSLO -
Enhetsleder
Trondheim Kommune
TRONDHEIM -
Brukerstyrt personlig assistent BPA 2025 - midlertidig stilling og tilkallingsvikar
Tynset kommune
TYNSET