Företag
Garuda Oslo ASAnsökningstiden
30.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Bemanning og rekrutteringUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5954, MONGSTAD
ALVER
Antal befattningar
1Karriere-kod
4855400Se här för andra jobb från Garuda Oslo AS
- Uppdaterad 30.11.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Garuda Oslo AS
Administrasjonsleder
Bemanning og rekruttering
CCB Mongstad AS leverer et bredt mangfold av logistikk- og forsyningstjenester på Mongstad. Nedslagsfeltet er primært olje- og gassproduksjonen på Tampen-området i Nordsjøen. CCB Mongstad AS har en sentral plass i CCB-konsernet, og Mongstad som forsyningsbase har lange perspektiver.
CCB Mongstad søker Administrasjonsleder - en nyopprettet stilling innen kontraktsarbeid og administrativ ledelse. Søkere må ha relevant erfaring, juridisk utdannelse og kompetanse innen kontraktsrett. Vi søker etter kandidater som er forretningsorientert, har bred IT-kompetanse og god økonomisk forståelse.
Kandidaten bør ha følgende egenskaper og kompetanse:
- Gode formidlingsevner, både muntlig og skriftlig
- Proaktiv, løsningsorientert og positiv
- Systematisk og strukturert
- Relasjonsbygger som skaper tillit i organisasjonen
- Selvstendig, samtidig som man er en god lagspiller
- Målrettet med stor gjennomføringskraft
- Utadvendt og komfortabel med forhandlinger
Vi ser etter en motiverende, initiativrik og engasjert person som ønsker å bidra til at CCB Mongstad når sine mål. Stillingen rapporterer til Administrerende direktør, og er en del av ledergruppen. I denne rollen vil du kunne bidra til å videreutvikle selskapet.
Ta gjerne kontakt med Garuda, vår samarbeidspartner på rekruttering, for en konfidensiell og uforpliktende samtale.
Arbeidsoppgaver:
- Ledelse av administrative funksjoner, da i hovedsak innen jus, men også innenfor IT og administrative tjenester
- Ansvar for selskapets kontrakter (ramme- og leiekontrakter og serviceavtaler)
- Intern juridisks støtte, samt dialog med eksterne advokatselskaper
- Bistå i strategisk utvikling av selskapet
- Ansvarlig for selskapets IT-strategi og struktur
- Bidra med administrativ støtte til de ulike avdelingene
- Evaluere og utvikle gode innkjøpsrutiner i selskapet
- Budsjett- og personalansvar for administrative funksjoner
- Videreutvikle og etablere gode rutiner for internkommunikasjon
- Koordinere markedsarbeid og kommunikasjon via sosiale media
- Ansvarlig for planlegging og gjennomføring av interne og eksterne arrangementer
Vi tilbyr:
- Spennende og utfordrende oppgaver
- Muligheten til å bidra til videreutvikling av selskapet
- Et godt fagmiljø
- Spennende og aktivt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
- Et solid firma i stadig vekst og utvikling
- God opplæring, ordnende arbeidsforhold og konkurransedyktige betingelser
Företag
Garuda Oslo ASAnsökningstiden
30.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Bemanning og rekrutteringUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5954, MONGSTAD
ALVER
Antal befattningar
1Karriere-kod
4855400Se här för andra jobb från Garuda Oslo AS
- Uppdaterad 30.11.2022