• Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    30.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Bemanning og rekruttering
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5954, MONGSTAD
    ALVER
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4855400
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
  • Oppdatert 30.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Garuda Oslo AS

Administrasjonsleder

Bemanning og rekruttering

CCB Mongstad AS leverer et bredt mangfold av logistikk- og forsyningstjenester på Mongstad. Nedslagsfeltet er primært olje- og gassproduksjonen på Tampen-området i Nordsjøen. CCB Mongstad AS har en sentral plass i CCB-konsernet, og Mongstad som forsyningsbase har lange perspektiver.

CCB Mongstad søker Administrasjonsleder - en nyopprettet stilling innen kontraktsarbeid og administrativ ledelse. Søkere må ha relevant erfaring, juridisk utdannelse og kompetanse innen kontraktsrett. Vi søker etter kandidater som er forretningsorientert, har bred IT-kompetanse og god økonomisk forståelse.

Kandidaten bør ha følgende egenskaper og kompetanse:

  • Gode formidlingsevner, både muntlig og skriftlig
  • Proaktiv, løsningsorientert og positiv
  • Systematisk og strukturert
  • Relasjonsbygger som skaper tillit i organisasjonen
  • Selvstendig, samtidig som man er en god lagspiller
  • Målrettet med stor gjennomføringskraft
  • Utadvendt og komfortabel med forhandlinger

Vi ser etter en motiverende, initiativrik og engasjert person som ønsker å bidra til at CCB Mongstad når sine mål. Stillingen rapporterer til Administrerende direktør, og er en del av ledergruppen. I denne rollen vil du kunne bidra til å videreutvikle selskapet.

Ta gjerne kontakt med Garuda, vår samarbeidspartner på rekruttering, for en konfidensiell og uforpliktende samtale.

Arbeidsoppgaver:

  • Ledelse av administrative funksjoner, da i hovedsak innen jus, men også innenfor IT og administrative tjenester
  • Ansvar for selskapets kontrakter (ramme- og leiekontrakter og serviceavtaler)
  • Intern juridisks støtte, samt dialog med eksterne advokatselskaper
  • Bistå i strategisk utvikling av selskapet
  • Ansvarlig for selskapets IT-strategi og struktur
  • Bidra med administrativ støtte til de ulike avdelingene
  • Evaluere og utvikle gode innkjøpsrutiner i selskapet
  • Budsjett- og personalansvar for administrative funksjoner
  • Videreutvikle og etablere gode rutiner for internkommunikasjon
  • Koordinere markedsarbeid og kommunikasjon via sosiale media
  • Ansvarlig for planlegging og gjennomføring av interne og eksterne arrangementer

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende oppgaver
  • Muligheten til å bidra til videreutvikling av selskapet
  • Et godt fagmiljø
  • Spennende og aktivt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Et solid firma i stadig vekst og utvikling
  • God opplæring, ordnende arbeidsforhold og konkurransedyktige betingelser
 

  • Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    30.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Bemanning og rekruttering
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5954, MONGSTAD
    ALVER
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4855400
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
  • Oppdatert 30.11.2022