• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0579, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5181666
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 09.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Administrasjonskoordinator

Offentlig forvaltning

Vil du arbeide med varierte administrative oppgaver i et spennende og tverrfaglig miljø? Drives du av høyt tempo, samarbeid og god service?

Divisjon for Finans, analyse og digitalisering søker etter en effektiv administrasjonskoordinator med god digital kompetanse. Gjerne med relevant erfaring fra tilsvarende oppgaver. Som administrasjonskoordinator arbeider du tett med divisjonsdirektør og divisjonens ledere. Hovedoppgaven er å bistå lederne administrativt i virksomhetsstyringen av divisjonen, og bidra til en god administrativ støtte til ansatte i divisjonen. Administrasjonskoordinator rapporterer til divisjonsdirektør.

Divisjon for Finans, analyse og digitalisering består av 2 avdelinger og 4 seksjoner, med totalt 60 ansatte. Divisjonen arbeider med økonomistyring og digitalisering for Bymiljøetaten.


I Bymiljøetaten ønsker vi å bygge samhold og spille hverandre gode. Hver dag får vi delta i samfunnsnyttige prosjekter og lage løsninger som gjør hverdagen enklere for Oslos befolkning. Vår visjon er å skape en aktiv, grønn, trygg og vakker by. Dette skal vi gjøre ved å sammen utvikle de beste, digitale brukerløsningene både utenfor og internt i Bymiljøetaten.

Kvalifikasjoner:

  • Det er ønskelig med utdanning fra høyskole eller universitet på minimum bachelorgradsnivå. Søkere med god og relevant realkompetanse og erfaring som ikke fullt ut oppfyller de formelle kravene til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne, gode norskkunnskaper
  • Gode systemkunnskaper og trygg på bruk av digitale verktøy
  • Det er en fordel med relevant arbeidserfaring fra tilsvarende oppgaver
  • Erfaring med relevante digitale verktøy er en fordel (pr i dag bruker vi Office, Office 365, Agresso, GAT, mv.)

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt pålitelig og selvgående
  • Strukturert med evne til å håndtere mange og varierte oppgaver samtidig
  • Evne til å navigere i en større organisasjon samt rolleforståelse
  • Evne til å se behov og tilrettelegge
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Det legges stor vekt på personlig egnethet for organisasjon og rolle

Vi tilbyr:

  • En dynamisk og mangfoldig arbeidsplass med et viktig samfunnsoppdrag 
  • Tett samarbeid med divisjonsledelse og tett på ledelsesfaget
  • Varierte arbeidsoppgaver og bred kontaktflate i divisjonen
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønnstrinn 26-40 (kr 511 900– 627 300) i Oslo kommunes regulativ avhengig av erfaring og kompetanse
  • Gode pensjons-, forsikrings- og lånebetingelser gjennom Oslo Pensjonsforsikring, som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
  • Mange og varierte aktivitetstilbud hos vårt bedriftsidrettslag 
  • Relevante vitnemål og attester skal vedlegges søknaden elektronisk. Om dette ikke er praktisk mulig ber vi om at disse blir tatt med til et eventuelt intervju
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0579, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5181666
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 09.05.2023