• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.05.2022
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4615677
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Administrasjonskonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes Læringssenter har ansvar for Sandnes kommunes voksenopplæring.  Senteret gir tilbud om grunnskoleopplæring for norskspråklige og minoritetsspråklige voksne, spesialundervisning for voksne med spesielle lærevansker og kurs i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere. Senteret selger også undervisningstjenester til enkeltpersoner, andre kommuner og næringslivet i distriktet.

Vi har ca 55 ansatte og tilbyr tjenester til ca 1200 voksne årlig. Sandnes Læringssenter ønsker å være ledende på kompetanseutvikling innen voksenopplæringsfeltet.

Les mer om Sandnes Læringssenter her

Sandnes Læringssenter har behov for en administrasjonskonsulent til vår resepsjon. Administrasjonskonsulent arbeider tett sammen med rektor og avdelingsledere. Åpningstidene i vår resepsjon er for tiden 07.30-15.00. 

Arbeidsoppgaver:

  • Resepsjon og sentralbord.
  • Skoleskyss
  • Innkjøp
  • Bibliotekoppgaver
  • Fraværsoppfølging
  • Arbeid med databaserte skoleadministrasjonssystemer (Visma Voksen, PAD, NiR)
  • Diverse forefallende kontorarbeid.
  • Andre oppgaver ved behov og etter avtale med rektor.
     

Kvalifikasjoner:

  • Relevant kontorfaglig utdanning 
  • Erfaring fra lignende arbeid 
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig (minimum B2)
  • God IKT- kompetanse.
  • Gode engelskkunnskaper
  • Stillingen medfører mye kontakt med mennesker, både via telefon, e-post og besøk. Det legges stor vekt på gode relasjonsferdigheter.

Den som skal tilsettes må framlegge tilfredsstillende politiattest. På grunn av redusert antall arbeidsuker per år (fri i skolens ferier) vil det bli trekk i lønn på 5,8%.

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig, fleksibel og løsningsorientert.
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Strukturert og nøyaktig.
  • Omstillingsdyktig og opptatt av kvalitetsforbedringer.
  • Det blir lagt stor vekt på personlig egnethet.

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø 
  • Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende avtaler
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.05.2022
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4615677
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune