Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
20.05.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4615677Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 11.05.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Administrasjonskonsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Sandnes Læringssenter har ansvar for Sandnes kommunes voksenopplæring. Senteret gir tilbud om grunnskoleopplæring for norskspråklige og minoritetsspråklige voksne, spesialundervisning for voksne med spesielle lærevansker og kurs i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere. Senteret selger også undervisningstjenester til enkeltpersoner, andre kommuner og næringslivet i distriktet.
Vi har ca 55 ansatte og tilbyr tjenester til ca 1200 voksne årlig. Sandnes Læringssenter ønsker å være ledende på kompetanseutvikling innen voksenopplæringsfeltet.
Les mer om Sandnes Læringssenter her
Sandnes Læringssenter har behov for en administrasjonskonsulent til vår resepsjon. Administrasjonskonsulent arbeider tett sammen med rektor og avdelingsledere. Åpningstidene i vår resepsjon er for tiden 07.30-15.00.
Arbeidsoppgaver:
- Resepsjon og sentralbord.
- Skoleskyss
- Innkjøp
- Bibliotekoppgaver
- Fraværsoppfølging
- Arbeid med databaserte skoleadministrasjonssystemer (Visma Voksen, PAD, NiR)
- Diverse forefallende kontorarbeid.
- Andre oppgaver ved behov og etter avtale med rektor.
Kvalifikasjoner:
- Relevant kontorfaglig utdanning
- Erfaring fra lignende arbeid
- Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig (minimum B2)
- God IKT- kompetanse.
- Gode engelskkunnskaper
- Stillingen medfører mye kontakt med mennesker, både via telefon, e-post og besøk. Det legges stor vekt på gode relasjonsferdigheter.
Den som skal tilsettes må framlegge tilfredsstillende politiattest. På grunn av redusert antall arbeidsuker per år (fri i skolens ferier) vil det bli trekk i lønn på 5,8%.
Personlige egenskaper:
- Selvstendig, fleksibel og løsningsorientert.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
- Strukturert og nøyaktig.
- Omstillingsdyktig og opptatt av kvalitetsforbedringer.
- Det blir lagt stor vekt på personlig egnethet.
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø
- Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende avtaler
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
20.05.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4615677Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 11.05.2022