Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
15.06.2020Stillingsfunksjon
Fast StillingAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Molde brannstasjon
Møre og Romsdal
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
2949129Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 28.05.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Molde kommune
Administrasjonskonsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
I administrasjonen har vi nå ledig 100 % fast stilling som administrasjonskonsulent til en motivert medarbeider som ønsker å være med på å legge til rette for at ledelsen kan drive et effektivt og profesjonelt arbeid med hensyn til økonomi, fakturering, saksbehandling og andre merkantile oppgaver slik at NORBR oppfyller de krav som stilles i lovverket. Som administrasjonskonsulent vil du få varierte utfordringer som gir deg mulighet for faglig og personlig utvikling i et godt fellesskap.
I NORBR ønsker vi å utvikle oss ved å ta i bruk og utnytte potensialet til de digitale systemer som finnes. Dette er blant annet Visma sine støttesystemer og saksbehandlingssystemet P360.
I administrasjonen ønsker vi en motivert medarbeider for å styrke vårt arbeid med økonomi, fakturering, saksbehandling og andre merkantile oppgaver. Stillingen som administrasjonskonsulent er administrativt underordnet brann og redningssjef og er en del av stabsfunksjonene i NORBR.
Stillingen er nyopprettet og den som tilsettes må derfor påregne at andre oppgaver kan bli tillagt stillingen avhengig av kvalifikasjoner og virksomhetens behov.
Arbeidsoppgaver
- Administrasjonskonsulent er fagansvarlig for selskapets merkantile oppgaver, samt kontorstøttesystemer som P360.
- Bistå med regnskap og budsjettarbeid, samt saksforberedelser i forbindelse med styremøter og lignende.
- Stillingen skal være selskapets utvalgssekretær, samt ved behov bidra i møter med tilrettelegging og møtereferat.
- Etter behov og evner kunne være selskapets «superbruker» på våre støttesystemer som Visma og P360.
- Stillingen skal ha hovedansvar for selskapets faktureringsrutiner og annen innkreving.
- Aktuelle konkrete arbeidsoppgaver for feiervesenet vil være oppfølging og rutiner i forbindelse med gebyrfritak og saksbehandling, fakturering av deltakerkommunene og gi opplysninger om fyringsanlegg ved meglerforespørsler og lignende.
- Stillingen skal også kunne ta ansvar for enklere saksbehandling som ikke forutsetter spesialisert saksbehandlerkompetanse.
- Bistå med utarbeiding av saker og rapportering til styret og representantskapet.
- Stillingen vil også bli tillagt mer kontortekniske oppgaver og førstelinjefunksjoner (skranke, telefon, kundemottak, kontering etc.).
Kvalifikasjoner
Ved denne utlysningen er vi spesielt interessert i søkere med høyere utdanning fra høgskole/universitet innen økonomi og administrasjon. Kompetanse og erfaring med offentlig forvaltning, økonomi og administrasjon er en fordel. Videre vil kompetanse og kunnskap i bruk av Visma og P360 være viktig for stillingen.
Realkompetanse med særlig relevans for de konkrete oppgavene tillagt stillingen kan erstatte utdanningskravet.
Øvrige relevante kvalifikasjoner:
- Serviceinnstilling og meget god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
- Evne til fleksibilitet
- Strukturert, ryddig, nøyaktig og selvstendig arbeidsstil
- Faglig engasjement
- Gode samarbeidsevner og evne til å videreutvikle avdelingene i selskapet i samarbeid med andre
- Gode kunnskaper i, og erfaring med bruk av IKT som verktøy
- Personlige egenskaper vil bli vektlagt
Den som tilsettes må kunne framlegge godkjent politiattest.
Vi tilbyr
Et inkluderende og faglig godt arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter. Tilsetting skjer på de vilkår og med de plikter som følger av gjeldende lover, tariffavtale og reglement.
Fleksitidsordning.
NORBR har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.
Lønn etter avtale.
Elektronisk søknad skrives på eget skjema, se www.norbr.no under ledig stilling. Vitnemål og attester vil bli etterspurt ved behov.
Søknadsfrist 15. juni 2020
Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
15.06.2020Stillingsfunksjon
Fast StillingAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Molde brannstasjon
Møre og Romsdal
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
2949129Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 28.05.2020