Bedrift
Innlandet fylkeskommuneSøknadsfrist
11.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
6073677Se her for andre jobber fra Innlandet fylkeskommune
Innlandet fylkeskommune
Administrasjon, Anskaffelsesseksjonen - Innkjøpsrådgiver
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
Anskaffelsesseksjonen har ledig fast stilling som innkjøpsrådgiver i 100 % stilling.
Om enheten
Anskaffelsesseksjonen har bl.a. ansvaret for:
- anskaffelsesprosesser i henhold til lov og forskrift om offentlige anskaffelser
- avtaleforvaltning
- råd og veiledning overfor fylkeskommunens ulike enheter
- strategisk utvikling og digitalisering av innkjøpsfunksjonen
- analyse, oppfølging og styring av innkjøpsfunksjonen
Vi søker deg som har følgende personlige egenskaper
- gode samarbeidsevner, brukerorientert og serviceinnstilt
- målrettet, initiativrik og ansvarsbevisst
- analytisk, strukturert og med fokus på detaljer
- god gjennomføringsevne
- effektiv med høy arbeidskapasitet
- god forretningsforståelse
I tillegg vil personlig egnethet bli vektlagt.
Vi tilbyr
- et av de største innkjøpsfaglige miljø i Innlandet!
- faglig utfordrende oppgaver
- gode muligheter til å påvirke eget arbeid
- et positivt arbeidsmiljø med engasjerte og høyt kvalifiserte medarbeidere
- god støtte og opplæring
- fleksitidsordning
- lønn etter avtale
- Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
- anskaffelsesseksjonen har arbeidssted på fylkeshuset på Hamar. Mulighet for hjemmekontor tilbys
Om stillingen
- en medarbeider har fått ny stilling og vi søker hans etterfølger
- 100 % fast stilling
- stillingen vil, avhengig av valgte kandidaters CV, ha spesielt fokus på bygg og anlegg, veg og drift av veg
- den som tilsettes vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
- stillingen inngår i Innlandets fylkeskommunes sentrale anskaffelsesseksjon i Administrasjonsavdelingen. Seksjonen har pt. åtte faste medarbeidere med bred innkjøpsfaglig kompetanse
- Innlandet fylkeskommune har i 2025 et budsjett på ca. 8 mrd., hvorav ca. halvparten benyttes til anskaffelser
- Anskaffelsesseksjonen har en bred kontaktflate mot fagavdelinger, skoler og tannklinikker over hele fylket
- de viktigste innkjøpskategoriene er entreprisekontrakter, IKT, kollektivtransport tekniske installasjoner/verktøy/maskiner, varekjøp – forbruksmateriell og konsulenttjenester
Arbeidsoppgaver
- gjennomføre anskaffelsesprosesser etter lov og forskrift om offentlige anskaffelser
- følge opp avtaler
- gi råd og veiledning til fylkeskommunens fagenheter og virksomheter
- bidra til videreutvikling av innkjøpsfunksjonen
- bidra til leverandørutvikling
- andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen ved videreutvikling av seksjonen
Kvalifikasjonskrav
- utdannelse på minimum bachelor
- god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Ønskede kvalifikasjoner
- høyere utdannelse (fortrinnsvis master), fortrinnsvis innen økonomi, teknologi eller juss
- prosjekterfaring
- kompetanse/erfaring innen gjennomføring av offentlige anskaffelser og/eller annen relevant erfaring med innkjøpsprosesser og kontraktshåndtering er en fordel
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Bedrift
Innlandet fylkeskommuneSøknadsfrist
11.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
6073677Se her for andre jobber fra Innlandet fylkeskommune
-
Samferdsel - Driftsleder overflatebehandling/forsegling
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Våler tannklinikk-Tannlege
Innlandet fylkeskommune
LILLEHAMMER -
Midt-Gudbrandsdal tannklinikk-Tannlege
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Tynset tannklinikk-Tannlege (2 x 100 %)
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Elverum og Åmot tannklinikker-Tannlege
Innlandet fylkeskommune
LILLEHAMMER