Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillehammer kommune

3 x Avdelingsleder avdeling HDO

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du en lagbygger? Da er det deg vi er på jakt etter!

Vi søker tre avdelingsledere til  våre avdelinger med heldøgns pleie og omsorg (HDO). Vi er en fremoverlent organisasjon og ønsker å tilpasse tjenesten etter fremtidens behov. Vi går derfor fra 1 til 3 ledere på HDO. Det er viktig for oss å ha en god ledertetthet for ivaretakelsen av ansatte , pasienter og pårørende. Som leder vil du være medlem av lederteamet i Hjemmetjenesten. Lederteamet består av avdelingsledere for både bokollektiv, heldøgns pleie og omsorg, praktisk bistand, BPA og Tjenesteområdeleder.
Hjemmetjenesten er en spennende arbeidsplass som trenger flere ledere med på laget. Hjemmetjenesten gir tjenester til pasienter i alle aldersgrupper, med ulike behov. Vi drifter 24 timer i døgnet, hele året. 

Vi står foran spennende utvikling og innovasjon. Nå ruster vi tjenesten for fremtiden! 

Vi jobber med mestringsmodellen i arbeidet vårt og ser mulighetene fremfor begrensningene.  Lillehammer har også  en vedtatt demensplan hvor organisering og iverksettelse er i gang. 

Ved intern omrokkering kan andre lederstillinger bli aktuelle.

Ved tilbud om stilling er det et krav om godkjent politiattest, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier 
  • Norsk autorisasjon som vernepleier kan være aktuelt for den ene stillingen.
  • Det er ønskelig med erfaring/formalkompetanse som leder
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Gode dataferdigheter
  • Du må kunne vise til gode resultater mht. medarbeiderutvikling
  • ledererfaring er ønskelig

Personlige egenskaper:

  • Er strukturert og kreativ med ønske om å se helheten for avdelingen
  • Gode lederegenskaper
  • Evne til endring og omstilling, og er utviklingsorientert
  • Være fleksibel og like å arbeide variert
  • Like å arbeide selvstendig, tverrfaglig og i team
  • Aktivt bidra til arbeidsglede
  • God på kommunikasjon og relasjons kompetanse
  • Like å jobbe i høyt tempo, kunne stå i endringer over tid
  • Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt
  • Gode samarbeidsevner

Vi tilbyr:

  • En organisasjon som er i utvikling med stort faglig fokus og evne til utvikling
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming, kulturell og etnisk bakgrunn.
  • Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement.
  • Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søker bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forspurt om dette.
  • Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.
  • Lederutdanning
  • Det kreves politiattest for å kunne jobbe i stillingen, jf. Lov om helsepersonell og Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester. Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her