Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
30.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
6211172Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Bærum kommune
100% fast stilling som sykehjemslege
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bli en del av et stort nettverk av sykehjemsleger!
Bærum kommune har 8 sykehjem og helsehus, og har 21 legeårsverk.
Bærum kommune ønsker å styrke legetjenesten i kommunen, og øke fokus på fag og kvalitet. Det er blant annet ansatt en fagoverlege for sykehjem med faglig oppfølging av legene. Det jobbes med gode ALIS løp, og som ALIS i kommunen må du regne med å arbeide ved flere tjenestesteder for å kunne fullføre spesialisering i allmennmedisin. Vi kan tilby veiledning av spesialist i allmennmedisin som jobber på sykehjem i kommunen, smågrupper en halv dag hver måned og internundervisning.
Vi søker etter lege i 100% fast stilling ved Lindelia sykehjem, ALIS eller spesialist. Du vil bli ansatt i kommunen, og arbeidssteder kan endre seg. På alle stedene jobber du sammen med minst en annen lege, slik at du ikke vil føle deg alene om ansvaret. Vi har fokus på trivsel og gode legeliv.
Ønsket oppstartsdato så snart som mulig etter 1 august.
Kvalifikasjoner:
- Lege med norsk autorisasjon, HPR nr. registreres i CV
- Ønskelig med erfaring innen palliasjon, sykehjem eller geriatri
- Dersom du ikke innehar spesialitet i allmennmedisin (eller annen relevant spesialitet), vil du måtte inngå avtale med kommunen om å gjennomføre spesialistutdannelse i allmennmedisin, dvs. du skal ha gjennomført LIS1/turnustjeneste
- Vi prioriterer søkere med spesialitet i allmennmedisin eller ALIS som har fullført 2 år i allmennpraksis
- Gode datakunnskaper med ferdigheter i elektronisk dokumentasjon (kjennskap til Profil verdsettes)
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende-dokumentasjon på språkkompetanse, må da evt. legges ved søknaden
- God formuleringsevne, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Evne til å arbeide både selvstendig og i team
- Evne til å arbeide ansvarlig, nøyaktig og effektivt
- Evne og ønske om å arbeide kunnskapsbasert
- Interesse for geriatri og sykehjemsmedisin
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Smågruppe som kan gi tellende timer til allmennmedisin videre- og etterutdanning eller til kompetanseområdet i alders- og sykehjemsmedisin
- Utdanningspermisjon for spesialister på 4 mnd hvert 5. år
- ALIS-avtale med dekning av utgifter til kurs ifm spesialisering og veileder som er spesialist i allmennmedisin og jobber i sykehjem
- Offentlig tjenestepensjon
- Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
- Påvirkningsmuligheter i en klimaklok kommune som jobber for et bærekraftig samfunn
Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
30.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
6211172Se her for andre jobber fra Bærum kommune