• Bedrift
    Lund kommune
  • Søknadsfrist
    10.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4460, MOI
    LUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5967282
  • Se her for andre jobber fra Lund kommune
  • Oppdatert 23.11.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lund kommune

100% fast stilling som saksbehandler for helse- omsorgstjenester

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stillingen er ledig fra 01.02.25.

Lund kommune har ledig 100 % fast stilling som saksbehandler i vår nyopprettede forvaltningsenhet. Du vil få en variert og utfordrende arbeidshverdag der du sammen med dyktige kolleger vil bidra til utvikling av kommunens helse- og omsorgstjenester. Du vil ha gode muligheter for faglig utvikling, og i tillegg få delta i tverrfaglig samarbeid og spennende utviklingsprosjekter.

Forvaltningsenheten har ansvar for både tildeling og utvikling av kommunens helse- og omsorgstjenester. Enheten har ansvar for å bistå innbyggere, behandle søknader, kartlegge behov og fatte vedtak om helse- og omsorgstjenester til barn, voksne og eldre, i samsvar med gjeldende lovverk. I saksbehandlingen legger vi vekt på at innbyggerne i Lund kommune skal være aktive i egne liv. Vi fokuserer på at den enkelte skal få mulighet til å utnytte sine ressurser, og på den måten mestre egen hverdag.
Forvaltningsenheten er også kommunens koordinerende enhet og har et særlig ansvar for samarbeid på tvers av nivå, sektorer og enheter.

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3-årig helse- og sosialfaglig utdanning på bachelornivå
  • Ønskelig med videreutdanning innen helserett/jus og/eller erfaring fra saksbehandling innen helse- og omsorgsrett
  • Ønskelig med erfaring og/eller interesse for velferds teknologi og digitalisering
  • Ønskelig med erfaring fra kommunal helse- og omsorgstjeneste
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Gode datakunnskaper og erfaring med digitale verktøy
  • Fordel med kjennskap til CosDoc
  • Den som ansettes må være villig til å ta saksbehandler skolen eller annen relevant opplæring i saksbehandling
  • Førerkort klasse B og disposisjon av egen bil
  • Politiattest kreves før tiltredelse

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som er engasjert og har et sterkt faglig engasjement. Du har gode samarbeidsevner, er fleksibel og trives i et tverrfaglig miljø. Kunne klare å stå i vanskelige situasjoner, opptre uredd og tydelig. Du evner å kommunisere med mennesker i ulike livssituasjoner, ser brukernes ressurser og muligheter, og er i stand til å jobbe både selvstendig og i team. Du er positiv, løsningsorientert og har godt humør. Personlig egnethet vil bli tillagt avgjørende vekt.

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende 100 % fast stilling
  • Muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving
  • Deltakelse i tverrfaglig samarbeid og spennende utviklingsprosjekter
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter tariffavtale, basert på kompetanse og ansiennitet
  • Et inkluderende og støttende arbeidsmiljø med dyktige kolleger
 

  • Bedrift
    Lund kommune
  • Søknadsfrist
    10.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4460, MOI
    LUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5967282
  • Se her for andre jobber fra Lund kommune
  • Oppdatert 23.11.2024