• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    03.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5223, NESTTUN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5789170
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

100% fast stilling som helsefagarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du lyst til å arbeide i et miljø preget av høy trivsel, refleksjon og kompetanse? Har du erfaring eller interesse for geriatri?
Liker du å jobbe sammen med engasjerte kolleger i et arbeidsmiljø med høy fagdekning?

Øvsttunheimen sykehjem er lokalisert i naturskjønne omgivelser på Øvsttun i Fana. Her bor 74 beboere fordelt på 8 grupper. Hver gruppe er differensiert etter den enkelte beboers behov. Vi vektlegger at våre beboere skal motta tjenester av høy kvalitet og ha et godt liv på sykehjemmet. Vi har god fagdekning, fokus på etisk refleksjon og miljøterapi.

Vi har nå 3 ledige stillinger for helsefagarbeidere i 100% stilling.

- Post 2:  2 ledige stillinger for helsefagarbeider 100% fra 01.09.2024 ,to delt turnus, med arbeid hver 3.helg. Dette er en avdeling med 30 somatiske plasser og 7 plasser for personer med demens. 

- Post 1: Ledig stilling for helsefagarbeider i 100% fra 12.08.24. Denne stillingen har arbeid hver 4.helg med langvakter på 13,5 time med todelt turnus. Dette er en avdeling 10 somatiske plasser, 17 plasser for personer med demens og 10 forsterket psykiatri plasser.

Øvsttunheimen sykehjem har årsturnus og ansatte kan velge om de ønsker å arbeide hver 4 helg med 13,5 timers langvakter på helg eller ordinære vakter med arbeid hver 3.helg. 

Vi gleder oss til å motta din søknad og kaller fortløpende aktuelle kandidater inn til intervju!

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier/omsorgsarbeider.
  • Erfaring innen arbeid på sykehjem eller hjemmesykepleie.
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse er en forutsetning.
  • Gyldig politiattest
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B1 test i norsk. (Minimum B1, må fremkomme tydelig av Cv/ søknad).
  • Det er ønskelig at du har gjennomført og bestått legemiddelhåndteringskurs og kan dokumentere dette.
  • Gjør oppmerksom på at dersom du har utdanning fra utlandet, så må du fremlegge godkjenning fra NOKUT.

Personlige egenskaper:

  • Engasjert i å gi den enkelte beboer et godt liv her hos oss og som bidrar aktivt til å oppnå dette.
  • Faglig dyktig og som benytter kunnskapen sin aktivt i arbeidshverdagen.
  • Fleksibel med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • En bidragsyter til et godt arbeidsmiljø.
  • En god teamarbeider.
  • Har et stort hjerte for eldreomsorgen.

Vi tilbyr:

  • En engasjert og tilstedeværende ledelse
  • Lønn ifølge tariff
  • Høyt faglig nivå
  • Internundervisning
  • Gratis parkering
  • Godt arbeidsmiljø 
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    03.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5223, NESTTUN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5789170
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune