Bedrift
Lund kommuneSøknadsfrist
10.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4460, MOI
LUND
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5967280Se her for andre jobber fra Lund kommune
Lund kommune
100% fast stilling som fagleder for nyopprettet forvaltningsenhet
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stilling er ledig fra 01.02.25.
Ønsker du lederutfordring i en kommune i endring og utvikling? Liker du å være leder, og vil bidra til bærekraftig forvaltning av kommunes ressurser? Er du opptatt av pasientsikkerhet, tjenestekvalitet og at fellesskapets goder fordeles rettferdig? Da bør du lese videre.
Behovene for helse- og omsorgstjenester er økende og under stadig endring. Kommunen skal møte denne behovsutviklingen på en god måte, selv om ressursene per innbygger blir mindre. Kommunen skal aktivt bruke omsorgstrappen og gi rett tjeneste til rett tid.
Lund kommune har ledig 100% stilling som fagleder for vår nyopprettede forvaltningsenhet. Dette er en spennende og utfordrende lederrolle hvor du får muligheten til å være med på å forme og utvikle enheten. Du vil jobbe tett sammen med saksbehandlere og andre fagpersoner, samt i samarbeid med rådgivere og ledere i helse- og omsorgsetaten. Forvaltningsenheten har ansvar for både tildeling og utvikling av kommunens helse- og omsorgstjenester.
Forvaltningsenheten er også kommunens koordinerende enhet og har et særlig ansvar for samarbeid på tvers av nivå, sektorer og enheter. Behovene for helse- og omsorgstjenester er økende og i stadig endring, og du vil ha en viktig rolle i å møte disse behovene gjennom strategisk utvikling og praktisk ledelse.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig helsefaglig høyskole-/universitetsutdanning
- Være villig til å ta lederutdannelse om man ikke har det
- Ønskelig med ledererfaring og gode lederegenskaper
- Gode datakunnskaper og erfaring med digitale verktøy
- Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
- Førerkort klasse B og disponering av egen bil
- En fordel med kjennskap til CosDoc
- Fordel med kunnskap om lovverket innen saksbehandling
- Den som ansettes må være villig til å ta saksbehandler skolen/kurs i saksbehandling
- Politiattest kreves før tiltredelse
Personlige egenskaper:
Vi søker en modig og samfunnsengasjert leder som har trygghet, respekt og engasjement. Du er flink med mennesker og har gode samarbeidsevner, er fleksibel og omstillingsdyktig, og evner å jobbe både strategisk og analytisk. Du er selvstendig, systematisk og effektiv, og har gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig. Personlig egnethet vil bli vektlagt, og vi ser etter en leder som er engasjert i både faglig utvikling og i å skape et godt arbeidsmiljø.Vi tilbyr:
- En spennende lederstilling med et bredt og variert arbeidsfelt
- Deltakelse i flere strategiske og faglige samarbeidsfora
- Dyktige kolleger og et godt arbeidsmiljø
- Muligheter for fagutvikling og kompetanseheving
- Muligheten til å være med på å utvikle fremtidens helse- og omsorgstjenester i Lund kommune
- En organisasjon som legger til rette for at du skal lykkes som leder
- Lønn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Lund kommuneSøknadsfrist
10.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4460, MOI
LUND
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5967280Se her for andre jobber fra Lund kommune
-
100% fast stilling som virksomhetsleder for hjemmetjenester
Lund kommune
MOI -
100% fast stilling som saksbehandler for helse- omsorgstjenester
Lund kommune
MOI -
Jurist
Holmestrand kommune
Sande i Vestfold -
Spesialkonsulent eller saksbehandler tjenestetildeling
Hol kommune
HOL -
Avdelingsleder
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM