Bedrift
Integrerings- og mangfoldsdirektoratet - IMDiSøknadsfrist
26.04.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8515, NARVIK
NARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
2859699Se her for andre jobber fra Integrerings- og mangfoldsdirektoratet - IMDi
- Oppdatert 17.04.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Integrerings- og mangfoldsdirektoratet - IMDi
Vil du jobbe med tilskuddsforvaltning i Narvik?
Offentlige tjenester og forvaltning
IMDi har ledig tre faste stillinger som rådgiver/seniorrådgiver i Økonomi- og tilskuddsseksjonen i Økonomi- og driftsavdelingen. Arbeidssted er i Narvik.
Dagens Økonomi- og tilskuddsseksjonen er plassert i Oslo. Kontoret i Narvik er under oppbygging og oppgaver skal flyttes fra Oslo til Narvik innen august 2021.
Arbeidsoppgavene ved kontoret i Narvik vil bestå av både økonomistyring, regnskapsarbeid, tilskuddsforvaltning, IKT-drift og -forvaltning, samt arkivarbeid.
Arbeidsoppgaver:
Fordeling av oppgaver og innplassering stillingskategori vil bli vurdert i forhold til søkernes kompetanse og erfaring. Hvem som får ansvar for hvilke oppgaver vil avhenge av den enkeltes kompetanse og erfaring, jf. oversikt over arbeidsoppgaver.
Arbeidsoppgavene vil blant annet bestå av:
- Forvaltning og utvikling av tilskuddsordninger, herunder saksbehandling, utbetaling, oppfølging og kontroll
- Veiledning og rådgivning til kommunale tilskuddssøkere
- Opplæring og veiledning til ansatte i andre avdelinger
- Utvikling av rutiner og retningslinjer
På grunn av at kontoret i Narvik er under oppbygging vil arbeidsoppgavene kunne endre seg.
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning på minimum bachelornivå innen samfunnsfag eller juridiske fag. Andre fagbakgrunner vil bli vurdert dersom man har relevant erfaring innen tilskuddsforvaltning.
- Fordel med erfaring med tilskuddsforvaltning fra statlig virksomhet, men for å bli vurdert som seniorrådgiver, kreves det minst 5 års arbeidserfaring innen tilskuddsforvaltning fra offentlig virksomhet
- Kjennskap til økonomiregelverket i staten er en fordel
- Digital kompetanse, blant annet gode ferdigheter i Excel
- Erfaring med bruk av fakturasystemet Contempus eller tilsvarende løsninger.
Personlige egenskaper:
- Det vektlegges gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
- Søker må kunne arbeide selvstendig, være nøyaktig, strukturert, effektiv og resultatorientert
- Gode analytiske evner og god tallforståelse
- Tar initiativ og er løsningsorientert
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Vi tilbyr:
- Lønn som rådgiver stillingskode 1434 (kr.440000-550000)/seniorrådgiver stillingskode 1364 (kr.535000-650000). For spesielt kvalifiserte søkere kan vi vurdere høyere lønn.
- Gode lokaler sentralt i Narvik
- Dyktige og engasjerte kollegaer
- IMDi er en IA-virksomhet
- Pensjonsordning i Statens Pensjonskasse
- Fleksibel arbeidstid (fleksitid)
Noe reisevirksomhet til Oslo må påregnes i oppstartsfasen, i forbindelse med opplæring sommeren/høsten 2020.
Bedrift
Integrerings- og mangfoldsdirektoratet - IMDiSøknadsfrist
26.04.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8515, NARVIK
NARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
2859699Se her for andre jobber fra Integrerings- og mangfoldsdirektoratet - IMDi
- Oppdatert 17.04.2020