Detaljer

Spørsmål rettes til

Henriette Husevåg
tlf: 46795355+47


Vi søker Credit & Collection Konsulent til Barcelona

Vi ser nå etter en Credit & Collection Konsulent som har tidligere erfaring fra bank eller jobbet med kundeservice. Har du kanskje studiebakgrunn fra business eller økonomi? Da ønsker vi å høre fra deg!

Vår kunde 

Vår kunde er en av de største lederne innen teknologi, som skaper innovative løsninger for hvordan å kommunisere, knyttes og jobbe på. Deres ekspertise er viktigere enn noen sinne da kunder av alle forskjellige størrelser ser etter å forbedre deres produktivitet, maksimere profitt og øke kundetilfredsheten. Vår kunde jobber med mellom store til store selskaper og for deres partnere som server dem. Kunden forstår at verden endrer seg raskt, og tilpasser seg daglig for å kunne nå ut til hele målgruppen, og kunne være den beste tilbyderen til alle tider. Hver eneste dag over hele verden - i flere enn 160 land - blir deres teknologi og software tatt i bruk. De automatiserer, personaliserer, analyserer og sikrer informasjon for å sikre at deres kunder til enhver tid kan være så effektive som mulig. 

Hvorfor jobbe for vår kunde? 

Da de konstant utvikler sitt selskap, vil de gjerne at du skal utvikles sammen med dem. Vår kunde vil ikke bare tilby deg utvikling og støtten du trenger for å lykkes, men også en plattform hvor du kan nå nye karrierehøyder og nå nye mål. De vil motivere deg til å utvikle dine ferdigheter og nå dine ambisjoner og mål. 

Credit & Collection Konsulent 

Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å ta del i vår kundes internasjonale Finans avdeling som en Credit & Collections Konsulent for en av deres kunder. Rollen dekker alle aspekter av Collection, kundeservice og Account Management. Dette blir gjort gjennom implementering og administrering av alle kontoer, betalinger og andre aktiviteter som dekker fakturert og innbetaling. I denne rollen trenger kunden en person med sterke egenskaper innen relasjonsbygging med kunder. Du må også være interessert i økonomi og kundeservice generelt.

Spesifikke ansvarsområder

  • Ansvarlig for analyse, innsamling, betalinger

  • Ta telefoner utad med sluttkunde for å sikre betalinger

  • Implementering av permanente kontoer og konto analyse

  • Implementeringer av kreditt, betalings-struktur og målinger

  • Sikre at gjeld og kontant mål er møtt på en månedlig basis

  • Kundeservice ansvar med oppfølging av kundetilfredshet

Studier & Bakgrunn

  • Business Administrasjon eller finans bakgrunn

  • Flytende innen norsk og engelsk - både skriftlig og muntlig

  • Relevant erfaring innen kundeservice, regnskap, salg eller økonomi

  • SAP erfaring er positivt med ikke et krav

  • Kundefokusert

  • Analytiske evner

  • Selvstendig og initiativrik!

  • Finansiell og kommersiell innsikt/numeriske evner.

  • Liker å jobbe i team

  • Evne til å jobbe under press og raskt tilpasse seg arbeidsoppgaver

  • Gode kommunikasjonsevner

Hva kunden tilbyr

  • Konkurransedyktig lønn med bonus system
  • Permanent kontrakt
  • Prøveperiode på 1 måned
  • Ulykkeforsikring
  • 394 Euro årlig til shopping
  • God flyttepakke som får deg på plass - 2 uker på hotell og fly til Barcelona.
  • Vennlig og fleksibelt arbeidsmiljø.
  • Fleks lønnsprogram - detaljer blir sendt fra HR.
  • Livs- og helseforsikring
  • Gratis spanskkurs
  • 23 dager ferie i året

Høres dette ut som noe for deg? Send inn din CV til henriette@nordicjobsworldwide.com eller ring meg på tlf. 45 066 933