Bedrift
Løten kommuneSøknadsfrist
28.05.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5189694Se her for andre jobber fra Løten kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Løten kommune
Vi søker avdelingsleder for Tilrettelagte tjenester for personer med nedsatt funksjonsevne
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du en tydelig og erfaren leder med gjennomføringsevne?
Vil du bidra til å utvikle tjenesten for personer med nedsatt funksjonsevne?
Da trenger vi deg!
Tilrettelagte Tjenester består av to bofellesskap med tilsammen 12 boenheter.
Lykkebo, Sykehusvegen 2, er en bolig for unge voksne med fokus på aktivitet, mestring og utvikling i samsvar med den enkelte beboers mål og ressurser.
Svingen, Sykehusvegen 12, er en bolig for barn og eldre personer. Brukergruppen er i endring. Det legges vekt på ro, trygghet og omsorg i en positiv atmosfære. Bofellesskapet har god kompetanse på sammensatte diagnoser.
Det gis i tillegg tjenester til familier med behov for avlastning og ambulerende mestringstjeneste.
Som avdelingsleder vil du være ansvarlig for helse- og omsorgstjenesten i begge bofellesskapene, dette inkluderer blant annet personalledelse, organisering og drift av døgnbemannet tjeneste.
Vi ser etter deg som er en synlig og tydelig leder, og som evner å skape oppslutning om avdelingens oppdrag.
Du vil ha arbeidstid 37,5 t/uke på dagtid og inngå i ledergruppen for Hjemmebaserte tjenester.
Virksomheten er i utvikling og det må påregnes endringer i ansvarsområde.
Kvalifikasjoner:
- Krav om lederutdanning og erfaring innen ledelse og medarbeiderutvikling, samt god forståelse for arbeidsgiverrollen
- Krav om bachelor i vernepleie/sykepleie med norsk autorisasjon. Annen relevant høgskoleutdanning vil også bli vurdert.
- Krav om kjennskap til og erfaring fra arbeid med brukergruppen
- Krav om kjennskap til lov- og avtaleverk som styrer tjenesten
- Krav om kjennskap til døgndrift og arbeidstidsplanlegging
- God fremstillingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig
- Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
- God digital kompetanse. Det er ønskelig at du har kjennskap til GAT og Gerica. Det er en fordel med erfaring i bruk av saksbehandlingssystem
- Krav om at politiattest leveres før tiltredelse, og at skjemaer for taushetsplikt og tuberkulose besvares ved tilsetting
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som:
- er tydelig, uredd og har gjennomføringsevne
- er målbevisst, strukturert og ansvarsbevisst
- har evne til å arbeide selvstendig, være beslutningsdyktig og vise handlekraft
- har gode holdninger, gode samarbeidsevner og som inspirerer dine medarbeidere
- er tilgjengelig og synlig, viser åpenhet og deler kunnskap
- er ansvarlig, fleksibel og profesjonell
- har engasjement og godt humør
- er tålmodig og forutsigbar
- involverer medarbeidere og tillitsvalgte
- er kvalitetsbevisst, endringsvillig og nytenkende med fokus på brukernes og de ansattes behov
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi legger vekt på lojalitet til Løten kommunes etiske retningslinjer og verdier: respekt, ansvar og mot.
Vi tilbyr:
- En tjeneste med godt arbeidsmiljø og mulighet for medvirkning
- En tjeneste med kunnskapsmedarbeidere med høy faglig integritet
- Et variert og spennende fagområde i et virksomhetsområde i vekst og utvikling
- En attraktiv arbeidsplass man er stolt av å jobbe i
- Mulighet for lederutvikling og faglig vekst
- En kommune som jobber for heltidskultur
- Opplæring og veiledning vil bli gitt
Vi ber om at du registrerer søknaden din elektronisk.
Bedrift
Løten kommuneSøknadsfrist
28.05.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5189694Se her for andre jobber fra Løten kommune