• Bedrift
    Bane NOR SF
  • Søknadsfrist
    02.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Bygg- og anleggsleverandører, Jernbane og sporvei, Transport
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0191, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3720768
  • Se her for andre jobber fra Bane NOR SF
  • Oppdatert 12.04.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bane NOR SF

Vi leter etter en dyktig kundeansvarlig godstrafikk 

Bygg- og anleggsleverandører, Jernbane og sporvei, Transport

Divisjon Kunde og marked er Bane NORs kundefront mot gods- og persontogselskaper og de togreisende. Enheten har ansvaret for inntektene fra jernbaneinfrastrukturen, ansvar for ruteplanleggingen og kapasitetsfordeling av jernbanen og å sørge for god informasjon til passasjerene mens de er på stasjonene. Kunde og marked også for driften av alle jernbanens offentlige gods- og tømmerterminaler. Kunde og marked skal være pådriver for kundeorientering i alt Bane NOR gjør.

Godstrafikk bidrar til mer gods på bane gjennom å sørge for at de tjenestene Bane NOR utvikler og leverer møter togkundene og godsbransjens behov. Godstrafikk er ansvarlig for Bane NOR kontakt med godstogselskapene speditører, samlastere og sluttkunder og vi er nå på jakt etter en dyktig Key Account Manager. Du blir sentral i å utvikle kunde- og leverandørrelasjonen videre slik at godstogselskapene lykkes med sine leveranser til godsbransjen. Du vil delta aktivt i å utvikle Bane NORs produkter og tjenester og får oppfølgingsansvar for flere godstogselskap alene. 

Dette er en sentral og meget spennende jobb i en framoverlent og resultatorientert enhet. Bane NORs kundeansvarlige skårer høyt på kundetilfredshetsmålinger.
Vi er et team på 10 dedikerte mennesker innenfor Godstrafikk og som har ulikt ansvar for godstogselskapene. Du vil bli et viktig teammedlem innenfor gruppen. 

Arbeidsoppgaver:

  • Kundeansvarlig for godstogselskapene
  • Ansvarlig for organisering og oppfølging av kundemøter
  • Ansvarlig for koordinering og gjennomføring av kundeundersøkelser
  • Nøkkelposisjon i utvikling av kunderelasjoner
  • Koordinere og ha et tett samarbeid med interne enheter i Bane NOR og mot Jernbanedirektoratet
  • Bidra til økt kundetilfredshet
  • Kommunikasjonsaktiviteter og publikasjoner innenfor ansvarsområdet
  • Videreutvikle og initiere nye kundevennlige løsninger
  • Holde kundemøter og arrangere messer og seminarer
  • Publisering og vedlikeholde kundeportalen og nettsider

Kvalifikasjoner:

  • Relevant bachelor innenfor markedsføring og/eller gods/Logistikk. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • God IKT-forståelse og kunnskap om systemløsninger for teknisk dokumenthåndtering og dokumentkontroll
  • Erfaring fra bruk av CRM-verktøy og publiseringsverktøy
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

Bane NOR samarbeider med Semac for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer av vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

Personlige egenskaper:

  • Du er kundeorientert, handlekraftig og fremstår profesjonell
  • Du trives med å bygge relasjoner gjennom tillit og troverdighet
  • Du er strukturert, strategisk og evner å se muligheter og behov
  • Du har evne til å sette deg inn i ulike problemstillinger og trives med å samarbeide på tvers av enheter
  • Du er nysgjerrig, tilegner deg ny kunnskap raskt og trives med å dele den med resten av teamet
  • Du er trygg på kommunikasjon, skriftlig og muntlig

Arbeidsmiljø er viktig for oss, så du må identifisere deg med våre verdier som er åpen, respektfull, engasjert og nytenkende.

Vi tilbyr:

  • Gode utviklingsmuligheter i en organisasjon i vekst sammen med dyktige kollegaer og sterke fagmiljøer
  • Du vil bli en del av et arbeidsmiljø som består av et høyt faglig kompetansenivå og vil få arbeide i en bedrift som utfører spennende og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver
  • Faglig utvikling er viktig for oss og vi har flere gode interne kompetanseoppbyggende muligheter for våre ansatte
  • Vi har også svært gode pensjons- og forsikringsordninger og fleksibel arbeidstid (sommer og vintertid)
  • Sentralt beliggende arbeidssted med treningsrom, garderobe og innendørs sykkelparkering i bygget
  • Personalbillett med Go Ahead, SJ og VY sine tog

Bane NOR ivaretar sitt samfunnsansvar og følger til enhver tid de råd som gis fra nasjonale helsemyndigheter ifm. Covid-19. Vi gjennomfører fortsatt de fleste intervjuer via video, men gjør en vurdering i hver enkelt prosess for muligheten til å gjennomføre fysisk intervju i dialog med kandidat.

 

  • Bedrift
    Bane NOR SF
  • Søknadsfrist
    02.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Bygg- og anleggsleverandører, Jernbane og sporvei, Transport
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0191, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3720768
  • Se her for andre jobber fra Bane NOR SF
  • Oppdatert 12.04.2021