• Bedrift
    KPMG
  • Søknadsfrist
    28.08.2022
  • Bransje
    Rådgivning og advokatvirksomhet
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0369, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4691960
  • Se her for andre jobber fra KPMG
  • Oppdatert 07.07.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

KPMG

Vi i KPMG CRM & PowerPlatform teamet ønsker å prate med deg!

Rådgivning og advokatvirksomhet

 

Har du erfaring med Dynamics Customer Engagement eller PowerPlatform?

Kanskje du jobber med andre CRM-systemer? Er du allerede en dreven applikasjonskonsulent eller har du digital eller teknisk bakgrunn og er nysgjerrig på å fordype deg i Microsoft-teknologi? Muligens er du rett og slett et teknologisk talent med øye for digitale løsninger?

Vårt CRM & Power Platform team er i kraftig vekst og kundene etterspør våre løsninger. Derfor ønsker vi oss flere dyktige kolleager på laget. CRM & Power Platform teamet har en unik sammensetning av dedikerte fagpersoner med ulik bakgrunn, men som alle brenner for å skape resultater for våre kunder gjennom digitale løsninger.

Deler av teamet vårt vant “Most Creative Solution” i Microsofts Hackathon 2021 og vi er ett av KPMG- teamene med jevnest kjønnsbalanse. Tilsammen har vi en mengde morsomme, utfordrende, lærerike, tverrfaglige og suksessrike digitale prosjekter på vår CV.

CRM & Power Platform er en del av Digital Platforms i KPMG, et sterkt fagmiljø innen ERP- og CRM-ekspertise, digital transformasjon, cloud spesialister og teknologiadopsjon.

Hvordan er det å jobbe i KPMG?

I KPMG Digital Platforms sitt CRM & Power Platform team kan vi tilby deg unike karrieremuligheter med utfordrende arbeidsoppgaver i et sosialt arbeidsmiljø. Som del av et internasjonalt og ledende kompetansehus vil du oppleve solid faglig og personlig utvikling. I KPMG har vi en «people first»-strategi og vi etterlever den. Forretningsområdet Digital Platforms er i sterk vekst og vi har et arbeidsmiljø og en kultur som bygger på tillit, tverrfaglig samarbeid og ikke minst et felles mål om å finne de aller beste løsningene for kundene våre. Hos oss vil du få ansvar fra dag én, samtidig som du blir del av en inkluderende og generøs bedriftskultur der vi skal spille hverandre gode.

Vi ser for oss at du har:

  • Relevant utdanning innen teknologi, forretningsadministrasjon, strategi eller markedsføring, business eller liknende
  • Relevant erfaring fra CRM. Dynamics Customer Engagement Sales/Marketing/Field Service/Customer Service og/eller Power Platform vil være foretrukket, men andre CRM-systemer er også interessant
  • Gjerne en eller flere av følgende sertifiseringer:
    • Certification MS Customer Engagement (PL-910, MB-200, etc)
    • Certification MS Power Platform
    • Certification project management (PRINCE2, PMP, SAFE)
  • Evne til å samarbeide og skape tillit hos kollegaer og kunder, ta ansvar for egne leveranser og vise initiativ
  • Drevet av læreglede og faglig utvikling
  • Et brennende ønske om å utvikle deg som rådgiver i et av Norges fremste kompetansemiljøer
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

Synes du dette virker spennende?

Ta kontakt med Kresimir Juric på +47 477 06 147 eller kresimir.juric@kpmg.no for en hyggelig prat!

Vi gleder oss til å bli kjent med deg.

 

  • Bedrift
    KPMG
  • Søknadsfrist
    28.08.2022
  • Bransje
    Rådgivning og advokatvirksomhet
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0369, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4691960
  • Se her for andre jobber fra KPMG
  • Oppdatert 07.07.2022