Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
27.11.2022Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4827921Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
- Oppdatert 22.11.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nittedal kommune
Vernepleier eller sykepleier, og lyst på ny jobb?
Offentlig forvaltning
Er du vernepleier med et hjerte for faget - ja, da trenger vi deg på laget
En sykepleier er også helt topp - vi vil gjerne ha deg med i vår tropp
I våre boliger bor det mange flotte personer - som trenger din hjelp for å ivareta sine funksjoner
Selvbestemmelse, CRPD og målrettet miljøarbeid står sentralt - ditt bidrag i dette gir kr 20 000,- ekstra betalt
Et studielån er du kanskje gitt - dette kan vi bidra med at du blir kvitt
I vårt fagforum blir du fast deltaker - her diskuteres mange spennende faglige saker
I Myrveien og Ulvefaret har vi nå ledige tre heltidsstillinger og to våkne nattevaktstillinger. Vi ønsker velkommen til deg som er engasjert i målgruppen, i målrettet miljøarbeid og i faget i sin helhet. Vi kan love deg mange spennende faglige arbeidsoppgaver, hyggelige kollegaer og aller viktigst - du vil bli kjent med veldig flotte tjenestemottakere og deres pårørende.
Se vår Facebookside https://www.facebook.com/tilrettelagtetjenesterNittedal
Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Arbeidsoppgaver:
- Direkte tjenesteyting i henhold til planer, mål, tiltak, prosedyrer og rutiner
- Være koordinator, primærkontakt, teamdeltaker
- Bistå beboerne i alle deres gjøremål/aktiviteter som feks terapibasseng, turer ute og teater
- Koordinere samarbeid med pårørende, verger og andre aktuelle aktører
- Utarbeide, igangsette og evaluere planer, mål, tiltak, prosedyrer og rutiner
- Dokumentere og journalføre i henhold til lovverk, forskrift og interne rutiner
- Delta på relevante opplæringstiltak, møter og kurs
- Ansvar for legemiddelhåndtering
- Ansvar for opplæring og veiledning av ansatte og studenter
Kvalifikasjoner:
At du:
- Er autorisert vernepleier eller sykepleier
- Har erfaring fra tilsvarende arbeid
- Har kompetanse og erfaring med Hol kap. 9
- Har førerkortk klasse B manuelt gir
- Har god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Behersker bruk av digitale verktøy
- Kan fremlegge tilfredsstillende politiattest
Personlige egenskaper:
At du:
- Er pliktoppfyllende, lojal og ansvarsbevisst
- Er punktlig og nøyaktig
- Har gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter
- Har interesse og engasjement for beboerne/faget
- Er initiativrik og løsningsorientert
- Er endringsvillig og har evne til å gi/motta veiledning
- Har evne til å takle uforutsette hendelser i en hektisk arbeidshverdag
- Er opptatt av, og bevisst på, egne relasjonelle ferdigheter
Personlige egenskaper vil vektlegges
Vi tilbyr:
En spennende og fremoverlent kommune i utvikling med kort vei fra ide til handling
Ansettelse og lønn i samsvar med gjeldende tariff
Spennende og varierte arbeidsoppgaver
Gode muligheter for kompetanse- og personlig utvikling
Turnusarbeid med arbeid på helg
Gode forsikrings- og pensjonsordninger (offentlig tjenestepensjon)
Kommunen har et personalpolitisk mål om å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, personer med nedsatt funksjonsevne, uavhengig av livssyn og seksuell orientering Ihht. Helsepersonelloven § 20A kreves det politiattest for å arbeide med barn- unge eller personer med utviklingshemming. Godkjent politiattest skal fremlegges før tiltredelse. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova)
Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
27.11.2022Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4827921Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
- Oppdatert 22.11.2022