• Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    01.09.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Kveld
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4302837
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
  • Oppdatert 01.09.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjemnes kommune

Vernepleier/Sykepleier - 2 x 100% fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om kommunen
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.

Nåstad omsorgsbolig har kontor på Batnfjordsøra og yter tjenester til beboere i omsorgsboliger.

Vi søker fortrinnsvis vernepleier/sykepleier til 100% fast stilling i 2-delt turnus (dag/aften) med arbeid hver 3. helg. Det vil være mulighet for langvakter med hver fjerde helg for de som kan være interessert i dette med oppstart ca desember 2022.

Vernepleierstudenter/sykepleierstudenter som blir ferdige i 2022 anbefales å søke. Andre med relevant utdannelse vil kunne vurderes.

For å sikre god kjønnsbalanse i seksjonen, vil vi oppfordre menn til å søke.

Tiltredelse: snarest/etter avtale.


Arbeidsoppgaver:

  • Varierte arbeidsoppgaver der fokuset er målrettet pleie, omsorg og rehabilitering ut fra den enkelte pasient sitt behov.
  • Kartlegge og vurdere behovet for tjenester.
  • Gi individuelt tilpassede tjenester ut fra gjeldende vedtak. Oppfølging av kapittel 9 (tvang og makt).
  • Vernepleiefaglig ansvar, primær/sekundæransvar.
  • Samarbeid med pårørende og eksterne samarbeidspartnere (legetjeneste, spesialisthelsetjeneste, apotek, responssenter mm.)
  • Veiledningsansvar ovenfor medarbeidere og bidra til yrkesetisk refleksjon og dialog på arbeidsplassen.
  • Dokumentasjon i Profil
  • Legemiddelhåndtering
  • Bruk av velferdsteknologi der det er aktuelt
  • Oppfølging av kapittel 9(tvang og makt)
  • Gode muligheter for faglig utvikling gjennom blant annet kurs, fagteam og fagdager
  • Tverrfaglig samarbeid

Kvalifikasjonskrav:

  • Offentlig godkjent vernepleier/sykepleier (annen relevant utdanning kan vurderes)
  • Faglig selvstendig
  • Gode datakunnskaper
  • Gode formidlingsevner, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Du er initiativrik og selvgående.
  • Du har engasjement for faget og respekt for den enkelte pasient.
  • Du har evne til å jobbe både selvstendig og i team.
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Du er fleksibel og liker varierte dager med ulike oppgaver og aktiviteter.
  • Du er engasjert, positiv og har et ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø.
  • Det vil bli lagt avgjørende vekt på egnethet til stillingen.

Vi tilbyr:

  • Varierte, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Det er stort fagmiljø med totalt 8 årsverk vernepleiere ved Nåstad omsorgsbolig som gir gode muligheter for drøfting, refleksjon og faglig fokus i fagteam. Det er også andre med relevant utdanning som sykepleier og barnevernspedagog som gir mulighet for tverrfaglig drøfting.
  • Kompetente og engasjerte medarbeidere og et arbeidsmiljø der vi fokuserer på trivsel.
  • En tjeneste hvor vi sammen med den enkelte tjenestemottaker skaper et verdig liv.
  • Det godtgjøres for 10. års ansiennitet ved tiltredelse.
  • Nytilsatte som har vært ansatt i 2 år blir gitt en engangssum på 50 000 (minimum 80 % stilling).
  • Pliktig medlemskap i KLP som har gunstig pensjonsordning.
  • Det skal fremlegges gyldig politiattest iht helsepersonelloven §20 a. før tiltredelse.
  • Tilsetting skjer etter vanlig kommunale vilkår i samsvar med lov- og avtaleverk. 

Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

  • Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    01.09.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Kveld
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4302837
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
  • Oppdatert 01.09.2022